ЯДС-4 клас

                       Я досліджую світ - 4 клас


03/06.06.2022р.

Тема.Узагальнення та систематизація знань учнів з теми " Майбутнє - це ми".

1.Практична робота. 

Проєкт"Благодійний ярмарок".с.155-157.(на вибір).

2. В зошиті з ЯДС виконувати завдання, які ще не виконали і надсилаємо.

Чекаю виконаних завдань і творчих робіт.


02.05.2022р.

Тема. Діагностувальна робота з теми " Майбутнє - це ми".

Виконайте завдання на подвійному листочку, підписавши його.






Будуть запитання до мене, звертайтеся.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


30.05.2022р.

Тема. Повторення вивченого з розділу "Майбутнє - це ми". с. 155, 156

1. Опрацювати матеріал за підручником на с.155.

2. Виконати завдання в зошиті з ЯДС на сторінках попередніх уроків-хто ще не виконував.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.

27.05.2022р.

Тема. Це ми зможемо. с.151-154.

1. Прочитати матеріал у підручнику на с. 151-154.

Фізкультхвилинка -Руханка "Україна переможе!"

2. Виконати письмово завдання в зошиті з ЯДС на с.79,80.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


26.05.2022р.

Тема. Як людина змінює світ. с.147-150.

1. Передивись відео по темі за посиланням -Як людина змінює природу.Я досліджую світ, 4 клас / Т.Гільберг

2. Прочитай текст у підручнику на с. 147- 150.

3. Дай повні відповіді на запитання (під текстом).

Фізкультхвилинка - Руханка👌РУХАЄМОСЬ РАЗОМ

4. Виконай письмово завдання в зошиті з ЯДС - с.77,78.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


23.05.2022р.

Тема. Що таке правопорушення. с.145-146.

1.Передивись відео-урок за посиланням -Правопорушення

2. Прочитати текст за підручником на с. 145, 146.

3. Дати відповіді на запитання.

Фізкультхвилинка - Руханка «Черепаха аха аха..»

4. Вивчити правило на с. 145.( Правопорушення -це...)

5. Виконати завдання в зошиті з ЯДС, с.75,76 (письмово).

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.



20.05.2022р.

Тема. Безпека на дорозі. с.141-144.

1. Передивитись відео за посиланням - 

2. Прочитати та дати відповіді на запитання до тексту, с.144.

Фізкультхвилинка -Руханка "Україна переможе!"

3. Виконати завдання в зошиті з ЯДС - с.73, 74.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.



19.05.2022р.

Тема. Як запобігти небезпечним ситуаціям. с.135-140.

1. - Ти знаєш, що ми живемо в умовах воєнного стану в країні.

 - Чи знаєш ти, як треба поводитись?

Переглянь відео(обов'язково) :

 1.Правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.

2.Безпека дітей під час війни.

2.Переглянь відео, пограй в безпечну вікторину. 

 - Не забудь підрахувати свої правильні відповіді.

Вікторина "Безпека життєдіяльності".

 - Ну що, скільки було правильних відповідей?

Фізкультхвилинка - Руханка "Україна переможе!"

3. Виконай завдання в зошиті з ЯДС - с. 71, 72.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


16.05.2022р.

Тема.Як запобігти небезпечним ситуаціям. с.135-140.

1. Бесіда. Пригадай:

 - Які ситуації називають небезпечними?

 - Які є телефони екстренних служб?

2.Прочитай інформацію в підручником на с. 135-140 про небезпечні ситуації та як їх уникнути. 

3.Розглянь малюнки та дай відповіді на запитання до тексту.

4. - Ти знаєш, що ми живемо в умовах воєнного стану в країні.

 - Чи знаєш ти, як треба поводитись?

Переглянь відео(обов'язково) :

 1.Правила поведінки цивільного населення під час війни, військового стану.

2.Безпека дітей під час війни.

5.Переглянь відео, пограй в безпечну вікторину. 

 - Не забудь підрахувати свої правильні відповіді.

Вікторина "Безпека життєдіяльності".

 - Ну що, скільки було правильних відповідей?

Фізкультхвилинка - Руханка "Україна переможе!"


Додаткові повчальні відео щодо безпеки дітей.

6. Переглянь відео-уроки повчальні для тебе:

а)Як запобігти небезпечним ситуаціям у побуті;

б) Увага! Небезпеки!;

в) НЕБЕЗПЕЧНІ СИТУАЦІЇ НА ВУЛИЦІ.;

г) НЕБЕЗПЕЧНІ СИТУАЦІЇ ВДОМА;

д) НЕБЕЗПЕЧНІ СИТУАЦІЇ В ШКОЛІ.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


12/13.05.2022р.

Тема. Як жити серед людей. с.130-133.

1.Переглянути відео-урок за посиланням -

а) ЯК ЖИТИ СЕРЕД ЛЮДЕЙ. ВІДЕО УРОК ДЛЯ 4 КЛАСУ

б) Як жити серед людей 4 клас

2. Опрацювати статтю за підручником на с. 130-133.(Прочитати та переказувати прочитане).

Фізкультхвилинка - Руханка👌РУХАЄМОСЬ РАЗОМ

3. Дати відповіді на запитання до тексту.

4. Виконати завдання в зошиті з ЯДС - на с.69,70.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.

09.05.2022р.

Тема. Моя дорога до успіху. с.127-129.

1.Передивіться відео до теми за посиланням-

Як досягнути успіху ЯДС

2. За підручником  прочитати текст на с. 127-129,навчитися відповідати на запитання до тексту.

Фізкультхвилинка - Руханка “За успіхом!”

– Побігли до десяток і дванадцяток! (біг на місці)

– Спіймали усі знання! (обійняли себе)

– Зняли тривоги! (струснулися декілька разів)

– Прогонимо помилки! (боксуємо у повітрі)

– Спіймаємо успіх! («ловимо» щось у повітрі)

– Взялися за розум! (обійняли себе за голову)

– І з радістю – до навчання! (з посмішкою сідаємо за парти)

3. Виконати завдання в зошиті з ЯДС на с. 66-68.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


05/06.05.2022р.

Тема. Людина - найбільша цінність. с.121-126.

1. Переглянути відео за посиланням - Людина-найбільша цінність.

2. Прочитати  текст у підручнику , навчитися відповідати на запитання до тексту на с. 121-126.

Фізкультхвилинка - "Тільки в нас на Україні"

3. Виконати завдання в зошиті з ЯДС - с.62 - 65.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.

02.05.2022р.

Тема. Що таке екологічні проблеми. с. 116-119.

1. Передивитися відео за посиланням - Що таке екологічні проблеми?

2. Прочитати матеріал за підручником та дати повні відповіді на запитання - с.116-119.

Фізкультхвилинка - фізхвилинка "Україно, ми твоя надія"

3. Виконати завдання в зошиті - с.60-61.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


29.04.2022р.

Тема.Чому матеріали використовують повторно. с. 111-115.

1.Переглянути відео за посиланням - Чому матеріали використовують повторно.

2. Прочитати матеріал за підручником - с. 11-115.

3. Дати відповіді на запитання на с. 115.

Фізкультхвилинка - KLER - Тікай |  Руханка Для Дітей

4. Виконати завдання в зошиті на с.58,59.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


25/28.04.2022р.

Тема.Як людина змінює природу. с.106-109.

1. Передивитися відео за посиланням - Як людина змінює природу? 4 клас

2. Прочитати матеріал за підручником та дати відповіді на запитання - с. 106-109.

Фізкультхвилинка -Руханка для дітей

3. Виконати завдання в зошиті з ЯДС - с. 56,57.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


22.04.2022р.

Тема. Які взаємозв'язки існують у природі. с.101-105.

1. Передивіться відео за посиланням -   Взаємозв'язки в природі.

2. Наведіть приклади взаємозв'язків за схемами-


3.Прочитати текст за підручником та дати повні відповіді на запитання до нього- с.101-105.

Фізкультхвилинка - Руханка "Гопачок".

4. Вивчити правило, що таке рослинне угруповання та їх дві групи( з наприкладами).


5. Виконати завдання в зошиті на с. 54,55.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


21.04.2022р.

Тема.Узагальнення та систематизація знань учнів з теми "Всесвіт і Сонячна система". с.99.

1. Дати відповіді на запитання - с. 99.

2. Виконати завдання в зошиті за даною темою(хто ще не виконав).

3. Виконати проєкт "Подорож у космос" на с. 100(хто ще не виконав).

4. Чекаю роботи. Бажаю успіхів.

Працюємо творчо, старанно, пізнавально. Бажаю творчих успіхів. Чекаю фото ваших робіт.


18.04.2022р.

Тема.Діагностична робота з розділу "Всесвіт і Сонячна система".

Мета: перевірити знання учнів за вивченим розділом; розвивати вміння порівнювати і робити висновки; виховувати охайність під час письмової роботи.

Роботу виконуємо на двійному листочку. Підписуємо як і завжди.

– Сьогодні на уроці ви перевірите свої знання про Всесвіт.

Дайте правильну відповідь.

І рівень.

1. Сонце – це:

А) планета;

Б) зоря;

В) супутник.

2. Планети – це небесні тіла, які світяться:

А) власним світлом;

Б) світлом, відбитим від Сонця;

В) світлом, відбитим від Землі.

3. До Сонячної системи входять:

А) 8 планет;

Б) 10 планет;

В) 3 планети.

4. У кожної планети є:

А) однакова кількість супутників;

Б) різна кількість супутників.

5. Що таке Всесвіт?

А) Зірки, планети, які ми бачимо на небі;

Б) неосяжний простір із зірками, планетами й іншими небесними тілами;

В) усі планети, що обертаються навколо Сонця.

6. Яка планета має плоске кільце, що світиться?

А) Сатурн;

Б) Венера;

В) Нептун.

7. Екватор поділяє земну поверхню:

А) на південну і північну півкулі;

Б) на західну і східну півкулі.

8. Проміжок часу, за який Земля робить повний оберт навколо Сонця, називається:

А) місяцем;

Б) добою;

В) роком.

II рівень

9. Позначте на схемі:

1. Південний полюс.

2. Північний полюс.

3. Екватор.

ПЕРЕВІР СВОЇ ДОСЯГНЕННЯ: ЩО ТИ ЗНАЄШ ПРО ВСЕСВІТ?

10. Покажіть стрілками, які слова другого стовпчика відповідають кожному слову

першого стовпчика.

Планета Місяць

Супутник Марс

Зоря Сонце

11. Допишіть речення.

Обертання Землі навколо ______ призводить до ______.

(зміни пір року, своєї осі, зміни дня і ночі)

______ – це скупчення ______, що тягнеться світлою смугою з півдня на північ.

(Зоряний шлях, Чумацький Шлях, комет, зірок).

Шлях, яким ______ рухається навколо Сонця, називається ______.

(Орбітою, Земля, Місяць, екватором, земною віссю)

III рівень

12. Підкресліть “зайве”.

Юпітер, Сатурн, глобус, Земля.

Стрілець, Місяць, Малий Віз, Риби.

Юрій Гагарін, Леонід Каденюк, Андрій Шевченко.

13. Поміркуйте. Запишіть своє міркування.

Поміркуйте, чи обертаються навколо осі Південний і Північний полюси. Чим це можна пояснити?

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


15.04.2022р.

Тема. Повторення вивченого з розділу " Всесвіт і Сонячна система".

1. Пропоную виготовити лепбук за посиланням - Лепбук "Сонячна система"

2. Сонячна система з пластиліну - Майстер-клас "Сонячна система"

3. В зошитах довиконувати вправи за темою(хто ще не зробив).

Працюємо творчо, старанно, пізнавально. Бажаю творчих успіхів. Чекаю фото ваших робіт.


14.04.2022р.

Тема. Дані і сучасні уявлення людей про Всесвіт. с.97-100.

1. Розгадай ребуси.Планети Сонячної системи. Назви запиши в рядочок.







Фізкультхвилинка -. Вверх і вниз 

2. Виконати завдання в зошиті з ЯДС - с.51-53.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


11.04.2022р.

Тема. Давні і сучасні уявлення людей про Всесвіт. с.97-100.

1.Прочитати текст на с. 97 - 100, дати відповіді на запитання.

Фізкультхвилинка - . Вверх і вниз

2. Навчитися переказувати текст.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


08.04.2022р.

Тема. Молочний шлях - наша Галактика. с.95-96.

1.Переглянути відео за посиланням -  МОЛОЧНИЙ ШЛЯХ - НАША ГАЛАКТИКА.

2. Прочитати матеріал за підручником , навчитися переказувати та відповідати на подані запитання - с.95-96.

Фізкультхвилинка - Руханка «Черепаха аха аха..»

3. Виконати практичні завдання в зошиті - с.49,50.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


07.04.2022р.

Тема.Що можна побачити на зоряному небі. с.91-94.

1.Перегляньте відео за посиланням -  Зорі та сузір'я.

2. Прочитати за підручником статтю за даною темою - с.91-94.

Фізкультхвилинка - СКІК-СКОК

3.Дати повні змістовні відповіді на запитання да статті.

4. Виконати завдання в зошиті на с. 47,48.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


04.04.2022р.

Тема. Як відбувається добовий і річний рух Землі. с.87 - 90.

1. Самостійна робота. (за питаннями зверху).

- Дати письмові відповіді.(6 питань).


2. Пояснення матеріалу перегляньте за посиланням

Добовий і річний рух Землі. Навчальне відео.ЯДС.4клас.

3. Прочитати вивчений матеріал за підручником - с.87-90.

4. Дати повні відповіді на всі запитання в кінці тексту.

Фізкультхвилинка -Весела фізкультхвилинка.

5. Виконати практичні завдання в зошиту на с.45-46.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


01.04.2022р.

Тема. Таємниці планет земної групи.с. 84-86.

1.Переглянути відео по заданій темі за посиланням -

 Таємниці планет земної групи. Я досліджую світ, 4 клас / Т.Гільберг

Фізкультхвилинка - "Дощик"

2. Опрацювати матеріал за підручником - с.84-86:

- прочитати статтю;

-навчитися розповідати частинами;

-дати відповіді на запитання.

3.Виконати вправи за зошитом - с.42, 43, 44.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


31.03.2022р.

Тема. Які бувають планети. с. 81-83.

1. Самостійна письмова робота.

- Дати письмові відповіді на запитання (під темою):

1)Яку будову має Сонячна система?

_____________________________________

2)Скільки планет у складі Сонячної системи?

_____________________________________

3)Назвіть їх у порядку віддалення від Сонця.

____________________________________

Фізкультхвилинка - Руханка "А ти лети у далекі світи"

2.Вивчити новий матеріал за статтею на с.81-83.

3.Дати відповіді на запитання.

4.Виконати практичну роботу.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


25/28. 03.2022р.

Тема. Сонце - центральне тіло Сонячної системи. с.75-78.

 1. Переглянути відео за посиланням  - 

Сонячна система, загальна характиристика.

Фізкультхвилинка - Музична.

2.Опрацювати матеріал за підручником на с.75-78.

3.Дати відповіді на запитання на с.77,78.

4. Виконати роботу в зошиті на с.40,41.


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.

Бажаю успіхів.


24.03.2022р.

Тема.  Як влаштована Сонячна система. с. 69 - 73.

1. Повторити вивчений матеріал на с. 69-73.

2.Опрацювати поданий матеріал про кожну планету:




3. Виконати роботу в зошиті на с.38,39(хто не виконав).

4. с.73,74-проєкт "Сонячна система"-виготовити (інструкція в підручнику).


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



21.03.2022 р.

Тема. Як влаштована Сонячна система. с. 69 - 73.

1. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням

Як влаштована Сонячна система.

2. Прочитати статтю за підручником на с. 69 - 73.

3.Дати відповіді на запитання, переказувати навчитися.

Фізкультхвилинка - "Лариска" 

4. Вивчити назви планет Сонячної планети( за текстом)

5. Виконати завдання в зошиті на с. 38,39.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


18.03.2022 р.

Тема. Діагностична робота з теми " Океани та материки".

Виконати діагностичну роботу за поданим матеріалом.









Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


17.03.2022 р.

Тема. Узагальнення та систематизація знань учнів з теми "Океани та материки".

1.Повторити вивчений  матеріал  з теми та підготуватися до написання - Діагностувальної роботи (18.03)

Фізкультхвилинка - Вверх - вниз.

2.Виконати підсумкову(творчу)  роботу за розділом - 

Навчальний проєкт за підручником -с. 68. (це тим учням, хто не   виконував цю роботу).


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).











15 січня 2022 р.

Тема. Просторами тихого океану.

1.Переглянути відео за посиланням 

https://www.youtube.com/watch?v=5v32Y3Agswg

2.Виконати письмово завдання в зошиті з друкованою основою на с 3-5.





18 грудня 2021 рік.

Тема. Подорожуємо просторами степу. с. 141.

1.Опрацювати статтю підручника, дати відповіді на запитання.

2. Виконати завдання в зошиті з друкованою основою по даній темі.

3. Переглянути відео за посиланням  http://youtube.com/watch?v=Pv6SbEVJlXQ

4.Фізкультхвилинка -https://youtu.be/72F1Rnhc7y8










Вівторок - 27 квітня 2021р.

Тема. Узагальнення вивченого.

1.Повторити матеріал за підручником. С.106- 109; с.114-120.

2. Повторити матеріал за поданими картками.


























































Четвер - 29 квітня 2021р.

Тема. Діагностична робота з тем "Гриби і бактерії", " Природні угрупування".

Пройди тести за посиланням:  https://vseosvita.ua/go

Код доступу   jgj021


Виконати  Діагностичну роботу за  даними  завданнями на подвійному листочку:













П'ятниця - 30 квітня 2021р.

Тема. Нервова система. с.126-128.

1.Передивитися відео-уроки за посиланнями:

 - Організм людини

 - Нервова система

Фізкультхвилинка    Гімнастика для очей.

2. За підручником опрацювати статтю на с.126-128. Запам'ятати вивчене.

3. Підсумуй свої знання записати в зошит.





















Вівторок - 20 квітня 2021р.

Тема. Ліс. с.114-116.

1. Перечитати статтю "Ліс" на с.114-116. Навчитися переказувати.

2. Виписати в зошит...Підсумуй свої знання ( в червоній рамці-в кінці тексту).

Фізкультхвилинка Для очей.





Четвер - 22 квітня 2021р.

Тема. Луки. с. 117-119.

1.Передивитися відео-уроки: 
-  Луки

2. Навчитися переказувати статтю "Луки", дати відповіді на подані запитання

3. В зошити записати - підсумуй свої знання.



П'ятниця - 23 квітня 2021р.

Тема. Водойми. с.120 -123.

1.Повтори вивчений матеріал за картинками:
























2.Передивитися відео- урок за посиланням 

ПРІСНА ВОДОЙМА — ПРИРОДНЕ УГРУПОВАННЯ

Фізкультхвилинка - Вправи для очей.

3. За підручником прочитати  текст на с. 120-123, дати відповіді на запитання.

Руханка - Руханка з тваринками.

4. Підсумуй свої знання записати в зошиті та вивчити.

5. С.122.  Підготуйте презентацію про природне угрупування моря.






Вівторок - 13 квітня 2021р.

Тема. Діагностична робота з теми " У царстві тварин".

Роботи підписати так:          Діагностична   робота

                                                 з ЯДС

                                               учня(учениці) 3 класу

                                               __________________

               Виконати подані завдання на подвійному листку.

Тема " У царстві тварин"

1. Тварини належать до:

а) живої природи;
б) неживої природи.

2. Дятел - це:
а) звір;
б) риба;
в) птах.

3. Істотна ознака комах
а) шість ніг;
б) тіло вкрите слизькою лускою;
в) тіло, вкрите пір’ям.

4. Яка тварина «зайва»?
а) жаба;
б) тритон;
в) черепаха.

5. Підкресли назви риб.
Мураха, метелик, камбала, окунь, жаба, карась, крокодил, снігур, лось, сом, щука.

6. Продовж речення.
   Першою ланкою в ланцюзі живлення завжди є _______________________ .
   

Тварини, для яких кормом є рослина, називаються ____________________ .

7. Склади ланцюг живлення між   куницею, білкою, ліщиною.
_____________ → _____________________ → ___________________________

8. Встав пропущені слова.
  Майже всі птахи у період розмноження будують ____________ . Відклавши ___________, птахи насиджують їх, зігріваючи своїм теплом . Із яєць вилуплюються _____________ . Улітку в пташенят виростає ___________ .

9. Як хижі тварини пристосувалися до здобування корму? Наведи приклади.
______________________________________________________________________________________________________

10. Яку користь приносять людям звірі?
___________________________________________________________________________________________

11. Як треба поводитися в природі, щоб не зашкодити тваринам? Міркування запиши.



Четвер - 15 квітня 2021р.

Тема. Гриби. с.106-108.

1.Передивитися відео - урок за посиланням

Гриби - живі організми. Будова та значення грибів у природі.

(в зошиті замалювати гриб та позначити його будову )

Гриби бувають  шапинкові, цвільові та дріжджі.(записати)

Навчитися переказувати про кожну групу грибів.

2.Фізкультхвилинка за посиланням   Гімнастика для очей.

3. За підручником перечитати текст "Гриби" та дати відповіді на запитання.




П'ятниця - 16 квітня 2021р.

Тема. Бактерії. с. 109-111.

1.Передивитися відео-урок за посиланням      Бактерії.

2. Фізкультхвилинка Рухлива гра "Лариска"

3. За підручником опрацювати статтю "Бактерії" та дати відповіді на запитання до тексту.

4. До зошита записати правила, які в кінці тексту, в червоній рамочці.






Вівторок - 6 квітня 2021 р.

Тема. Пристосування тварин до умов існування і способу життя. с. 97-100.

Передивитися відео - урок за посиланням

1) СЕРЕДОВИЩЕ ІСНУВАННЯ ТВАРИН.

2) Як тварини пристосовані до життя в різних умовах

 Фізкультхвилинка за посиланням Танець "Чіка Ріка" (дистанційне навчання)

 За підручником прочитати статтю на с. 97 - 100 та дати відповіді на запитання.

Творче завдання.

За допомогою додаткових джерел скласти цікаву розповідь про улюблену тварину ( у вигляді книжечки з картинками цієї тварини).


Четвер - 8 квітня 2021 р.

Тема. Охорона тварин. С. 101 - 103.

1.За підручником прочитати статтю та навчитися її переказувати. с.101-103.

2. Скласти правила охорони за поданими малюнками на с. 102.Записати їх.

Фізкультхвилинка за посиланням      Райдуга

3.Передивитсь відео-урок за посиланням

Охорона тваринного світу

4.Уяви себе тваринкою, яка може говорити. Із яким проханням ти звернешся до людей ? Записати.


П'ятниця - 9 квітня 2021р.

Тема. Узагальнення вивченого.

1. За пІдручником  на с. 103  дати відповіді на запитання та опрацювати висновок -ПІДСУМУЙ СВОЇ ЗНАННЯ.

2. Фізкультхвилинка за посиланням     ПОСМІШКА

3. Підгодувати для дошкільнят лепбук "Бережи тварин !", на

с. 102. (використовувати вирізки з газет, журналів або зробити невеликі зарисовки-вирізати і наклеїти).


Вівторок - 30 березня 2021 р.

Тема. Тварини. Різноманітність тварин.  с. 86-89.

Переглянути відео- уроки за посиланням:   

1)Тварини.

2) Групи тварин.

За підручником запам'ятати назви кожної групи тварин та навчитися переказувати про кожну групу тварин на с. 86 - 89.

Назви груп тварин записати в зошити....та кілька видів представників кожної групи.

Фізкультхвилинка за посиланням:  Райдуга-а


Четвер - 1 квітня 2021 р.

Тема. Хто чим живиться. с.90 - 92.

Переглянути відео - урок за посиланням: Хто чим живиться.

Записати в зошиті групи тварин за живленням:

1. Рослиноїдні - лось, голуб, метелики, олені, коні, бізони, заєць, корова, слон.

2. Хижі - орел, яструб, сова, вовк, ящірка, павук, гадюка,лев, тигр,кішка, рись , леопард, кит.

3. Усеїдні - горобець, карась, краб, мураха, бурий ведмідь,їжак, білка, сіра ворона, кабан,борсук,лисиця, шимпанзе.

Ланцюг живлення - 1 ланка(рослина2 ланка (рослиноїдна тварина- 3 ланка(хижа тварина).

Наприклад: Осика - заєць - вовк.  Листя - тля - сонечко.

За підручником навчитися переказувати прочитане і давати відповіді на запитання.с. 90-92.

Фізкультхвилинка за посиланням: Гусі - потягусі.


П'ятниця - 2 квітня 2021 р.

Тема. Розмноження і розвиток тварин. с. 95 - 97.

Переглянути відео - уроки за посиланнями:

1.Земноводні, їх розмноження.

2.Риби,їх ромноження і розвиток.

3.Плазуни, розмноження і розвиток.

4.Розмноження та розвиток комах.

5.Птахи

6.Звірі.

За підручником на с. 95 - 97 прочитати текст та дати відповіді на запитання до тексту. 

Навчитися переказувати частинами - про розмноження і розвиток кожного виду тварин. 

с. 97-підсумуй свої знання - записати в зошит.

Фізкультхвилинка за посиланням:   Черепаха - Аха

 

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературне читання-4 клас

Українська мова - 4 клас

Математика - 4 клас