Українська мова - 4 клас



Українська  МОВА


07.06.2022р.

Тема. Узагальнюю знання про прислівник. 

1. Повторіть про прислівник за посиланням цього відео-Узагальнення знань з теми Прислівник

2. Запишіть у зошити запропоновані вправи з відео.


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



06.06.2022р.

Тема. Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовленні.с. 165, 166.

1.  Передивись відео- пояснення теми уроку -Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовленні 4 клас

2. Працюй за поданим відео, дивлячись в наш підручник .

3. Виконай завдання за відео-уроком.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


01.05.2022р.

Тема. Навчаюся  правильно писати найуживаніші прислівни-ки. с.164,165.

1.Запам'ятай написання прислівників. Запиши їх у зошит.



2.Виконати вправу 165 на с. 4.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


31.05.2022р.

Тема.Навчаюся добирати до прислівників синоніми і антоніми. с.162,163.

1. Передивись відео- пояснення теми уроку -Навчаюся добирати до прислівників синоніми і антоніми

2. Працюй за поданим відео, дивлячись в наш підручник .

3. Виконай завдання за відео-уроком.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


30.05.2022р.

Тема. Навчаюся розпізнавати прислівники. с.160.

1. Передивись відео-урок за посиланням -Навчаюся розпізнавати прислівники

2. Вивчити правило на с. 160.


3. Виконати вправу 4 на с. 161.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


27.05.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Текст - міркування "Чому мені подобається власне ім'я". с.44-46 (зошит).

- Запиши зверху теми число: Двадцять сьоме травня.

Повторимо про текст-міркування(ми вивчали і складали такі):

а) 

б)

в)

1. Виконай підготовчі вправи 1-8.

2. Склади план тексту-міркування.  Вправа 9.

3. Запиши текст-міркування за складеним планом. Вправа 10.

 - Пам'ятай про абзаци!

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


25.05.2022р.

Тема. Мої навчальні досягнення. Мовна тема "Дієслово".

1. Виконати на подвійному листку. Підписати на лицьовій стороні :     Діагностична робота

                    з української мови

                   учня(учениці) 4 класу

                    Вишневої  гімназії

                      _______ПІ ________

2. Всередині пишемо посередині число:

               Двадцять п'яте  травня




Переписуємо завдання і правильну(вибрану відповідь).

Роботу виконати вчасно.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


24.05.2022р.

Тема. Навчаюся вживати дієслова у власному мовленні.

с.158,159.

1. Працювати за відео-уроком за цим посиланням -Навчаюся вживати дієслова у власному мовленні

2. Виконати завдання в зошиті за відео.

Фізкультхвилинка -  "Райдуга"

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



23.05.2022р.

Тема. Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на - ся. с. 156,157.

1.Вивчити правила за підручником на с. 156.


2.Навчайся за відео-уроком за цим посиланням -

ВИМОВА І НАПИСАННЯ ДІЄСЛІВ НА -СЯ

(це за нашим підручником)

Фізкультхвилинка - руханка "Україна моя"

3. Навчаємось та виконуємо завдання за уроком.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


18.05.2022р.

Тема. Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму. с. 154, 155.

1.Відео- урок за посиланням -укр мова 108 НАВЧАЮСЯ СТАВИТИ ДІЄСЛОВА МИНУЛОГО ЧАСУ У ВІДПОВІДНУ РОДОВУ ФОРМУ

2. Навчаємось та виконуємо завдання за уроком.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


17.05.2022р.

Тема. Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. с.151-153.

1.Передивись відео -пояснення теми уроку за посиланням-

укр мова107 НАВЧАЮСЯ ПИСАТИ ЗАКІНЧЕННЯ ДІЄСЛІВ 3-Ї ОСОБИ ОДН. І МНОЖ. ТЕПЕР. І МАЙБ. ЧАСУ

( це за нашим підручником)

Фізкультхвилинка - Руханка👌РУХАЄМОСЬ РАЗОМ

2.Виконуй всі завдання за відео.

3.Опрацюй закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

ЗАПАМ'ЯТАЙ ЇХ!!!

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



16.05.2022р.

Тема. Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. с. 150, 151.

1.Передивись відео - пояснення теми уроку за посиланням -

Укр. мова 106 НАВЧАЮСЯ ПИСАТИ ЗАКІНЧ. ДІЄСЛІВ 2-Ї ОСОБИ ОДН. І МНОЖ. ТЕПЕР. І МАЙБ.. ЧАСУ

( це за нашим підручником)

2.Виконуй всі завдання за відео.

Фізкультхвилинка -Руханка👌РУХАЄМОСЬ РАЗОМ

3.Опрацюй закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

ЗАПАМ'ЯТАЙ ЇХ!!!

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


13.05.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Розповідь з обгрунтуванням власної думки " Мій улюблений телевізійний проєкт". с.42,43 (зошит).

- Запиши зверху теми число: Тринадцяте травня.

1. Виконай підготовчі вправи 1-8.

2. Добери заголовок. Вправа 9.

3. Запиши текст-розповідь з елементами міркування.

 - Пам'ятай про абзаци!

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


11.05.2022р.

Тема. Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. с.148,149.

1. Передивитися відео за посиланням -Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майб.часу

2. Виконуємо всі завдання за відео, дивлячись у підручник( це за нашим підручником).

(Якщо треба , прослухайте відео-урок ще раз)

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


10.05.2022р.

Тема.Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі. с.147,148, впр.7,8.

1.Передивитися пояснення матеріалу за посиланням - Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі 4 кл

Фізкультхвилинка - Руханка «Черепаха аха аха..»

2. Виконай і запиши всі завдання за цим відео(бо це за нашим підручником).

- Відкривайте підручник разом з відео, і вивчайте тему.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



09.05.2022р.

Тема. Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі. с.145-147, вправи 1-6.

1.Переглянь відео-урок за даною темою за посиланням -

а) Теперішній час. Змінювання дієслів теперішнього часу за особами й числами.

б) Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі

Фізкультхвилинка - руханка "Україна моя"

2. За підручником вивчити правило .


3. Розглянути таблицю та розгляньте 
особові закінчення дієслів у теперішньому часі.


4. Виконати вправу на с. 146, вправа 4.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


06.05.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. " Подорож у місто своєї мрії". с.39 - 41(зошита).

1.Пригадайте, що таке текст- розповідь.

2.Прочитайте слова- синоніми(в зеленій рамочці записані).-Це близькі за значенням слова.

3.Уважно читайте кожне завдання і виконуйте. (При потребі звертайтеся до інтернету ).

Працюємо. Надсилаємо роботи.


04.05.2022р.

Тема. Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах. с. 144, 145, впр. 1,2.

1.Передивитися пояснення матеріалу за посиланням -Українська мова урок 101. Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах 4 клас Вашуленко

2.Опрацювати за таблицею підручника на с. 144 , як змінюються дієслова в теперішньому, минулому та майбутньому часах.

а)Теперішній час. 

Звертаємо увагу на закінчення та питання.Запам'ятовуємо.

б) Минулий час.


в) Майбутній час.

Фізкультхвилинка - Руханка "Буде рідна Україна"

3. Виконати вправу 2 на с. 145.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


03.05.2022р.

Тема. Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслова. с. 142, 143, вправа 1-3.

1. Передивитися відео за посиланням - 

а) Неозначена форма дієслова 4 клас

б)Урок 100. Українська мова Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслова 4 клас Вашуленко

2. Вивчити правила за підручником на с. 142.


3. Виконати вправу 3 на с. 143.

  - Поєднати і записати прислів'я, підкреслити дієслова неозначеної форми.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


02.05.2022р.

Тема. Дієслово як частина мови. Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах. с.140,141, впр. 1-3.

1.Вивчити правило про дієслово за підручником на с. 140.



2. Передивитися відео за посиланням про дієслово -Дієслово. Дієслово як частина мови.

Фізкультхвилинка - Фізкультхвилинка для дітей пінгвіни

3. Вибірковане списування( виписати тільки дієслова)-с.141, вправа 2.

4. Виписати словосполучення з дієсловами - с. 140, вправа 1.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


27.04.2022р

Тема.. Діагностична робота. Числівник. Займенник.

Діагностична робота. Числівник. Займенник.

1.Числівники означають....

А дію предмета

Б кількість предметів або їх порядок при лічбі

В назву предмета

Г ознаку предмета

2.Числівник 16 правильно пишеться так:

          А шістнадцять

          Б шістнадцять

          В шіснацять

3.Займенник — це частина мови, яка....

А означає назву предмета

Б означає кількість предметів чи їх порядок при лічбі

В указує на предмети, ознаки, їх кількість, але не називає їх

Г виражає ознаку предмета

4.До 2 особи належать займенники:

          А я, ми,нам, нас

          Б він.вона.воно.вони

          В ти,ви, вам,вас

 5.Прочитай слова. Випиши числівники, що відповідають на питання котрий? який?

Шість, дванадцятий, п’ятий, три, п’ятдесят третій, дев’ятнадцять, двісті, сімдесят восьмий, сорок, тисяча, чотирнадцятий, сім, десятий.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

  6.Запиши речення, розкриваючи дужки. Числівники запиши словами.

Зразок. 8 (огірок) лежало на тарілці. Вісім огірків лежало на тарілці.

9 (олівець) лежало в коробці. 11 (книжка) поклали на полицю. 45 (кілометр) проїхав автомобіль. 50 (гривня) коштує фотоальбом. 16 (ящик) яблук зібрали школярі.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.Запиши вирази словами, використовуючи прийменники від, до,

 56 – 32=24                35 +43 =78

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

8. Спиши текст. Встав потрібні за змістом займенники.

У... є котик Мурчик. ... дуже ... люблю. У... м’яка біла шерсть і чорний, як вуглинка, носик.  ... любить молоко, рибку.  ,,,, часто граємо з ,,,,.

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Прочитай текст. Випиши особові займенники. Визнач особу, число, відмінок.

Зразок. Я— 1-а ос., одн., Н. в.

Ми йшли весняним лісом. Навколо нас росло безліч підсніжників. Вони були білі, ніжні. Поряд з ними ще лежав сніг. На стежці нам зустрівся зайчик. Він швидко втік.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10.Провідміняй займенники ти, ми

  Н.хто?_________________________________________________________

  Р.кого? ________________________________________________________ 

  Д.кому?________________________________________________________

  З.кого?_________________________________________________________

  О.ким?_________________________________________________________

  М.на кому?_____________________________________________________

 

 

 Оціни свою роботу

 

 Завдання були легкими

               

 

Складнізавдання


Я мав проблему із завданням

 

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).

                                                   

 


26.04.2022р.

Тема. Навчаюся використовувати займенники у власному мовленні. с.139, впр.15.

1. Повторити правила про займенники з попереднього уроку.

2. Виконати вправу 15, с. 139.

Фізкультхвилинка - Весела розминка

3. Дати відповіді на запитання (усно) під вправою.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



25.04.2022р.

Тема. Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками. с.138,139, впр. 13, 14.

1. Передивитися відео за посиланням -Уживання займенників з прийменниками

Фізкультхвилинка -Руханка ХОМ'ЯЧКИ

2. Засвоїти правила за підручником на с.138 та с.139:

а)

б)

3. Виконати вправу 13 на с. 138.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


22.04.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Редагування тексту.   с.35-38.

1. Прочитай правило, що таке редагування(під темою).

2. Передивись відео за посиланням -Редагування тексту шляхом заміни повторів того самого слова.

Фізкультхвилинка -Руханка "Гопачок" та  Вправи для очей.

3.Виконай вправи в зошиті із розвитку мовлення, уважно читаючи завдання до них,с. 35-38.

4. Пиши охайно, грамотно, каліграфічно, зрозуміло.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).



20.04.2022р.

Тема.Навчаюся відмінювати особові займенники. с.137,138.

1. Вивчити напамять відмінювання займенників 3 особи однини та множини на с. 137.

Фізкультхвилинка - Вправи для очей. та  Райдуга.


2. Вибіркове списування - вправа 11, с.137.

3. Виконати вправу за поданими завданнями - вправа 12, с. 138.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


19.04.2021р.

Тема.Навчаюся відмінювати особові займенники.

1. Пояснення перегляньте за посиланням-Відмінювання особових займенників 4 клас.

2. Відмінювання займенників 1 особи однини і множини вивчити напам'ять.(с. 135).







3.Відмінювання займенників 2 особи однини і множини вивчити напам'ять.(с. 136).

Фізкультхвилинка - Разом з дітлахами.

4.Виконати вправу 9 на с. 136.(за завданнями вправи).

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


18.04.2022р.

Тема.Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання. с. 134, 135, впр. 5-8.

1.Вивчити матеріал за таблицею підручника.

Я,ти, він,вона,воно, ми, ви, вони - це особові займенники.

Я, ми - займенники першої особи.

Ти, ви - займенники другої особи.

Він, вона, воно, вони - займенники третьої третьої особи.

2. Виконати вправу 7 на с. 135.

- Над кожним займенником надписати особу і число скорочено (1ос.,2 ос., 3 ос., одн., мн.)

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


13.04.2022р.

Тема. Займенник як частина мови. Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль. с.132,133.

1.Переглянути відео за посиланням - "Займенник"

2.Вивчити правила про займенник за підручником, с. 132,133.

а)

б)

3.Випиши займенники - вправа 1, с.132.

Фізкультхвилинка - Райдуга.

4. Виконати вправу 4, с.133.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


12.04.2022р.

Тема.Діагностична робота. Списування.

Виконати списування на подвійному листочку, підписавши( на титулці):     Діагностична робота

                    з української мови

                    учня(учениці) 4 класу

                    Вишневої гімназії

                           ______ПІ учня________

Всередині пишемо число і виконуємо каліграфічно , охайно, правильно роботу. Розкриваємо дужки і пишемо правильно букву, підкреслити її. Ставимо коми за інтонацією.

                              12 квітня

                           Списування

                             Україна

           


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).


11.04.2022р.

Тема.Узагальнити знання про числівник. с.131.

1. Прочитати оголошення та звернути увагу на його написання - с.131, вправа 13.

2. Виконати письмово вправу 14, на с. 131.

3. Узагальнити знання про числівник, дати відповіді на запитання під вправами на с. 131.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня). 


08.04.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Вибірковий переказ тексту. с. 32-34( зошит).

1. Пригадати, що таке вибірковий переказ тексту, прочитавши правило під темою уроку(в зошиті розвитку мовлення).

2. Прочитати поданий текст та дібрати і записати свій заголовок до текстуа , вправа 1, с.32. "Захистимо нашу пла-нету!" За Михаїлом Воїнственським.

3. Навчитися переказувати прочитаний текст - вправа 2.

4.Виконання тренувальних вправ до написання переказу- вправи 3 - 7( за зошитом).

Фізкультхвилинка - ВЕСЕЛА ФЕРМА.

5. Написання вибіркованого переказу тексту- вправа 8.

Пишемо каліграфічно, зрозуміло, охайно, правильно!!

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня). 


06.04.2022р.

Тема. Навчаюся вживати числівники у власному мовлен-ні.с.131.

1. Виконати вправу 11 за зразком на с. 131.

- Записати зв'язні словосполучення. Скласти два речення .

Фізкультхвилинка - "Райдуга" .

2.Виконати вправу 12, Записавши речення з використанням  слів до, від.

Наприклад .До тридцяти додати чотирнадцять. Від вісімдесяти відняти тридцять п'ять.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).

 

05.04.2022р.

Тема. Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби.

1. Вчимося правильно вживати числівники в реченнях.

 - Дати повні усні речення з правильним вимовлянням числівників - с.129, вправа 8.

2. Вчимося правильно читати та вживати форми числівників.

с.130.  Гра "Я-дослідник. Я - дослідниця"


Фізкультхвилинка - ЧУЧА-ЧАЧА танцевальная игра

3. Виконати письмово вправу 9 на с. 130.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).  


04.04.2022р.

Тема.Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50,60,70,80,90,100. с.128-129.

1. Пояснення: (записати).

П'ятдесят - (чого?) п'ятдесяти. Шістдесят - (чого?) -шістдесяти. Сімдесят - (чого?) сімдесяти. Вісімдесят - (чого?) вісімдесяти.  Дев'яносто - (чого?) дев'яноста. Сто - (чого?) ста.

2.Вивчити правила на с. 128.


3. Виконати вправу 6 на с.128.  Завдання змінюю - Переписати текст, числівники записати словами за вивченою темою і підкреслити їх.

 Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або у вайбер групу у viber.....(щодня).  


30.03.2022р.

Тема. Навчаюся розпізнавати у мовленні числівники , які відповідають на питання скільки? котрий? с.126,127, впр. 1-4.

1. Передивитися відео за посиланням - Загальне уявлення про числівник як частину мови. 4 клас

2. Вивчити матеріал за таблицею підручника



3.Виконати вправу 1 на с. 126(усно).

4. Словникова робота.

-Навчися правильно вимовляти та записувати числівники.

5. Виконати вправу 2 на с. 127.
 - Виконати в два стовпчики за зразком:

Скільки ?              Котрий?

Сім                          сьомий


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).



29.03.2022р.

Тема.Мої навчальні досягнення. Мовна тема "Прикметник".

Виконати завдання Діагностувальної роботи за темою "Прикметник".



Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).


28.03.2022р.

Тема. Узагальнюю знання про прикметник.

1. Дати відповіді на запитання "Що я знаю?" на с. 125.

(підготовка до діагностувальної роботи по темі"Прикметник).

2. Виконати вправу 6, с.125.(не забувайте підкреслити прикметники-антоніми).

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).

25.03.2022р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Науковий  опис річки 

Дніпро.(зошит розвитку мовлення - с.29 -31).

1. Виконати  підготовчі вправи на с. 29.   

2. Робота з текстом за вправами на с.30.           

3. Робота над текстом за будовою тексту та написання наукового тексту -опису річки Дніпро на с.31.


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).


23.03.2022р.

Тема. Діагностична робота. Диктант.

Диктант виконати на двійному листку із зошита.

1.Інстукція.

а) Підписати на титулці посередині:  

                             Діагностична робота

                              з української мови

                              учня (учениці) 4 класу   

                              Вишневої гімназії

                              _______П І учня____

б) Диктант пишемо всередині листка, записавши дату:

                            Двадцять третє березня

                                    Диктант

                              Гречаний  мед 


Виконати роботу за посиланням -  Гречаний мед.


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).


22.03.2022р.

Тема. Навчаюся використовувати прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми.

с.124, 125, впр.1 - 6.

Навчитися використовувати прикметники , виконавши вправи у підручнику:

1. Прикметники в  прямому і переносному значенні - с.124, вправа 1.

2. Прикметники- синоніми - с.124, вправа 3.

Фізкультхвилинка - Планета Алфавіт.

3. Прикметники - антоніми - с.125, вправа 4.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).



21.03.2022 р.

Тема. Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на -ський, -зький, -цький. с.122,123, впр.1-3.

1. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням

Прикметники з суфіксами -ськ, -зьк, - цьк.


2. Виконати вправу 1 на с. 122.( Виписати прикметники із суфіксами -ськ, -зьк, -цьк. Суфікси виділити).

3. Вивчити правила за підручником.


Фізкультхвилинка - Посмішка.

4. Творча робота (письмово).

Вправа 3, с.123.

Утворити прикметники від поданих слів за допомого суфіксів. Суфікси виділити.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).


16.03.2022р.

Тема. Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати  форми прикметників. с.120, 121 , впр.1 - 5.

1.За таблицею підручника опрацюй новий матеріал та навчися утворювати форми прикметників.



2. Опрацювати пояснення матеріалу за посиланням:

Ступені порівняння прикметників.

3. Виконати завдання за підручником - с.121, вправа 3.


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).
















15 січня 2022 рік.

Тема. Навчаюся розпізнавати іменники з абстрактим значенням.

1.Повторити правило про визначення іменника.

2.Прочитати таблицю та навчитися розпізнавати іменники з абстрактним значенням - с.76, вправа 1.

3.Фікультхвилинка.

4.Виконати вправу 2, с.77 - усно.

5.Вправа 3. Скласти розповідь про свою мрію за поданим планом.









18 грудня 2021р.

Тема. Подовжені м'які приголосні. Правильно вимовляю і записую слова з подовженими м'якими приголосними.

1.Переглянути відео за посиланням http://youtube.com/watch?v=VOXi543wb1Y

2.За підручником виконати на с. 73 вправу 1-усно та вивчити правило.

3. Письмово виконати вправу 2.

4. Фізкультхвилинка https://www.youtube.com/watch?v=OHf9bUqTlgE







Понеділок - 26 квітня 2021р.

Тема. Узагальнення і систематизація знань.

1. Гра " Що я знаю?" - на с. 143.

- Дай відповіді на запитання.

2. Виконай завдання за карткою.

Фізкультхвилинка   Вверх і вниз.

 
3.Один числівник розібрати як частину мови.

(схема розбору на с.143). 


Вівторок - 27 квітня 2021р.

Тема.Поняття про дієслово як частину мови. Навчаюся визначати дієслова. с. 144, 145.

1.Передивитися відео -урок за посиланням

Дієслово як частина мови.

2.Вивчити правило на с. 144.

Фізкуьтхвилинка   Райдуга

3. Виконати вправу 2 на с. 144. (Дієслова підкреслити)


Середа - 28 квітня 2021р.

Тема. Зв'язок дієслова з іменником. Навчаюся встановлювати зв'язок дієслова з іменником у реченні. с. 146, 147.

1. Гра "Назви дієслово"



2. Вивчити правило на с. 146.

Наприклад:     Птахи(що роблять?) прилітають.

Фізкультхвилинка   Мій Чарлі

3. Виконати вправу 2 (2 завдання).



Четвер - 29 квітня 2021р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення.

1.Передивитися відео-урок за посиланням

Складання розповіді "Малюю весну".

2. Складання розповіді "Малюю весну" за малюнком та даними словами.


Фізкультхвилинка "Чарлі".

Фізкультхвилинка    Посмішка




Понеділок - 19 квітня 2021р.

Тема. Навчаюся читати числові вирази. с.142, 143.

1.Повторити вивчене про числівник та навчитися правильно читати числові  вирази  за відео-уроком-

Вимова та правопис числівників Читання числових виразів

2.Прочитати матеріал під темою та навчитися читати числові вирази, с.142.

3.Фізкультхвилинка     Веселі пінгвінчики

4. Виконати вправу 9 на с. 142 письмово за поданим зразком.


Вівторок - 20 квітня 2021р.

Тема. Узагальнюю знання про числівник як частину мови. розбір числівника як частини мови. с. 143.

1. Гра " Утвори числівники" - вправа 12 на с. 143. Запиши ці слова.

2. Вивчи схему розбору  числівника  -вправа 13 .

3. Виконай вправу 14 письмово.

Фізкультхвилинка        Танці - зігріванці.



Середа - 21 квітня 2021р.

Тема. Діагностична робота. Диктант.

Написати диктант за відео-уроком 

Диктант 3 клас "Українська піч". 3 клас 2 семестр.

Пишемо на подвійному листочку. Титулку підписуємо так:

Діагностична робота(диктант)

з української мови

учня(учениці) 3 класу

_____ПІ___________





Понеділок - 12 квітня 2021р.

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів.

Виконати вправу 6 на с. 136.

Текст списати, вставивши пропущені прикметники з довідки.

Два прикметники (на вибір) розібрати за схемою на с. 137.


Вівторок - 13 квітня 2021р.

Тема. Поняття про числівник як частину мови. Навчаюся розпізнавати числівники. Навчальний діалог.

1.Передивитися відео- урок за посиланням:

Поняття про числівник

2.За підручником  вивчити правило на с. 138.

Фізкультхвилинка для очей-

https://www.youtube.com/watch?v=T9-CnfdD340

3. Виконати вправу 2. Поєднайте частини прислів'їв, запишіть їх та підкресліть числівники.



Середа - 14 квітня 2021р.

Тема. Вимова і правопис найуживаніших числівників. Вивчаю числівники 5, 9, 11-20, 30, 50, 60, 70, 80.

1.Повторіть про числівник за поданою таблицею


2. Гра. Утворіть числівники.



Фізкультхвилинка за посиланням       Непосида

3.За підручником навчитися правильно читати числівники на с.140 під темою уроку, звертаючи увагу на наголос.

4.Виконати письмово вправу 3 на с. 140.


Четвер - 15 квітня 2021р.

Тема. Розвиток зв'язного мовлення. Написання переказу.

Переглянути відео -урок за посиланням -

 Письмовий переказ "Бджілка"

Виконати  роботу  в  зошити.

Фізкультхвилинка за посиланням 

Рухлива гра: «Пройдись, як...»



Понеділок - 5 квітня 2021 р.

Тема. Спостереження за роллю прикметників у мовленні . 

Передивитися уважно відео- урок за посиланням :

Роль прикметників у мовленні

Фізкультхвилинка за посиланням: Фізкультхвилинка "Котик"

За підручником  на с. 134- вивчити правило!!

Виконати вправу 4 на с. 136. 


Вівторок- 6 квітня 2021р.

Тема.  Узагальнюю знання про прикметник як частину мови.

Розбір прикметника як частини мови.

1. Передивитись відео-урок за посиланням 

Аналіз прикметника як частини мови .

- Записати в зошити (за цим уроком) розбір прикметника як частину мови: кучерява, сильний, веселі.

2. За підручником :

- запам'ятати схему розбору прикметника як частину мови;











- виконати вправу 7 на с. 137 (списати вірш, переставляючи рядки та розібрати подані прикметники за схемою).


Середа - 7 квітня 2021 р.

Тема. Діагностична робота. Списування.

1.Списати поданий текст, дотримуючись правил каліграфії

(на двойному аркуші із зошита в широку лінію).


2. В другому реченні знайти і підкреслити прикметники. Виділити у них закінчення.

Титульну сторінку підписати так:

Діагностична робота (списування)

з української мови

учня(учениці) 3 класу

Прізвище та ім'я учня


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 

у вайбер групу у viber.....(щодня).




Понеділок- 29.03.2021 р.

Тема. Узгодження  прикметника з іменником у різних формах. 

Мета. Навчаюся узгоджувати прикметники з іменниками.

Переглянути відео-урок з пояснення матеріалу за посиланням:

Узгодження прикметника з іменником у різних формах.

За підручником -  вивчити правило на с. 128:

 Виконати вправи на с. 129, вправа 3 та вправа 4 - звернути увагу на закінчення та виділити його. 

Фізкультхвилинка за посиланням:  СКІК-СКОК  


Вівторок -30 березня 2021 р.

Тема. Змінювання прикметників за родами. 

Мета. Навчаюся зміювати прикметники за родами. 

Переглянути відео з поясненням матеріалу за посиланням:

1) https://www.youtube.com/watch?v=-wGYpUqP8eQ 

2)https://www.youtube.com/watch?v=FiewGzaWqqQ

(Змінювання прикметників за родами)

Робота за підручником:

а) вивчити правило на с. 130;

2) виконати вправу 1 -усно та вправа 2- письмово.

Відпочиваємо за посиланням:   Українська фізкультхвилинка


Середа - 31 березня 2021 р.

Тема. Навчаюся визначати рід і число прикметників за іменником.

Вивчити правило за підручником на с. 131.

Виконати вправу 5.


Четвер - 1 квітня 2021 р.

Урок розвитку мовлення.

Тема. Твір- розповідь " Моя заповітна мрія" (з елементами міркування).

Твір виконати на двойному листочку в лінію. Писати в середині листків, а на титульній сторінці підписати роботу.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературне читання-4 клас

Математика - 4 клас