Образотворче мистецтво

 









Образотворче мистецтво


03.06.2022р.

Тема. Портрет. с.54,55.(повторення).

1. Передивись відео-урок(пояснення) за посиланням -Портрет. Як малювати обличчя для дітей.

2. Прочитай правило- що таке портрет на с. 54(зверху)

3. Прочитай послідовність виконання в альбомі на с. 54.

3. Роздивись подані зразки .

4. Намалюй портрет друга чи подруги( ми в класі малювали вже такі портрети), с.55.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


27.05.2022р.

Тема. Аплікація "Східний палац". с. 50,51.

1.Передивись казки , назви яких записані в альбомі. с.50

а)Али баба и сорок разбойников 

б) Синдбад-Мореплавець

2. Зверни увагу на палаци в цих казках.

3. Прочитай послідовність виконання аплікації. с.50.

4.Роздивись зразок аплікації в альбомі.

5. Виготови аплікацію на с. 51 .

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


20.05.2022р.

Тема. Місто майбутнього. с.62,63.

1. Уяви себе архітектором міста майбутнього.

2. Передивись відео уроку за посиланням- 4 клас, тема "Місто майбутнього" (образотворче мистецтво)

3. Виконай роботу над малюнком за зразком або за власним задумом.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


13.05.2022р.

Тема. Пейзажі Нідерландів. 

Виконати композицію " Тюльпанові поля". с.42,43.

1. Перегляньте відео-урок за посиланням--Пейзаж "Тюльпанове поле"

2. Прочитати в альбомі послідовність виконання на с. 42.

3. Розглянь малюнки на с. 42.

4. Намалюй пейзаж "Тюльпанові поля" за зразком чи власним задумом.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


06.05.2022р.

Тема. Композиція "Листівка для мами". с.56,57(альбом).

1.Перегляньте відео про свято за посиланням - Свято Мами.

2. Розгляньте послідовність виконання композиції на с. 56.

3. Виготовити композицію, використовуючи шаблони на с.57.

4 .Інструктаж  ТБ в роботі з ножицями.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.

29.04.2022р.

Тема. Виконати фарбами ілюстрацію до казки "Кіт у чоботях".с. 34,35 (альбом).

1. Пригадайте казку, прочитану на уроці читання.

Перегляньте відео за посиланням -Кіт у чоботях - Шарль Перро. 

2. Прочитати і запам'ятати,  що таке ілюстрація на с. 34.

3. Ознайомитись із послідовністю виконання, с.34.

Фізкультхвилинка - Руханка ХОМ'ЯЧКИ

4.Намалюй фарбами  ілюстрацію до казки "Кіт у чоботях".

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


22.04.2022р.

Тема. Великодний сувенір.с. 46,47(альбом).

1. Перегляньте відео-пояснення за посиланням -Витинанка "Писанка". Великодня листівка

2. Розгляньте послідовність виконання на с. 46 альбому.

Фізкультхвилинка -Руханка "Це наш маленький світ"

3. Користуючись даними шаблонами на с. 47, виготовити витинанки-писанки, зігнувши навпіл і обережно вирізати.

4. Правила поводження з ножицями та клеєм.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


15.04.2022р.

Тема. Композиція "Африканське розмаїття". с. 60,61(альбом)

1.Згадайте про Африку за посиланням - Африка.

2. Дивовижний світ за посиланням - Африка. Екзотичні тварини та цікаві факти про них.

3. Виконання композиції " Африканстке розмаїття".

а) Вивчити що таке тінгатінга на с. 60 (зверху).

б) Розглянути малюнок.

в) Прочитати послідовніть виконання композицї на с. 60.

г) Виконання композиції за зразком.

4. На с. 61 виконуємо малюнок фарбами або олівцями(за бажанням).

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


08.04.2022р.

Тема. Китайський ліхтарик. с.52, 53(альбом)

1.Переглянути відео за посиланням - Китай.

2.Розглянути порядок виконання композиції -на с. 52 в альбомі.

Фізкультхвилинка -"Не забудь.."

3. Виконання малюнка на с. 53(альбом).

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


01.04.2022р.

Тема. Подорож Іспанією. Виконання композиції "Іспанський танець".с. 38,39(альбому).

1. Переглянути відео за посиланнями-

а)"Іспанія"

б)"Іспанський танець" 

Фізкультхвилинка - "Веселі долоньки"

2. Виконати композицію на с.39,спочатку  розглянувши 

інструктаж виконання на с. 38, в альбомі (можна фарбами)

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.



25.03.2022р.

Тема.Карнавал у Венеції. Виконати композицію.с. 36,37.

1. Переглянути відео за посиланням - 

а) Італія, Венеція: Карнавал | Феєрія мандрів

б)Венеціанський карнавал

Фізкультхвилинка - " Дощик "

2.Виконати композицію в альбомах.

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.


18.03.2022 р.

Тема. На гостину до Парижу. Перегляд фільму "Прогулянка 

Парижем". Виконання роботи "Листівка друзям".

(с.32,33, за альбомом)

1. Переглянути відео за посиланням - Париж.Франція.

2. Опрацювати матеріал на с. 32, поданий в альбомі.

Фізкультхвилинка -  СКІК ТА СКОК

3. Виконати роботу "Листівка друзям" на с. 33, за поданим

 послідовним виконанням.




П'ятниця - 23 квітня 2021р.

Тема. Світле свято Великодня. Писанки. Створення тематичної композиції "Писанки". (акварельні фарби).








Перегляньте відео- урок за посиланням 

Як написати першу писанку.

Як намалювати писанку крок за кроком.


Бажаю творчості та успіхів!



П 'ятниця - 16 квітня 2021р.

Тема. Весняні замальовки. Замальовка (начерк).

Створення сюжетної композиції "Весняні роботи".

(матеріали і техніка виконання за вибором)












П'ятниця - 9 квітня 2021р.

Тема. Чарівний світ кіно. Створення образу улюбленого героя чи улюбленої героїні кіно. (акварельні фарби).

Ознайомитись з матеріалом з поданої теми. Дізнатися, що таке кінематографія.  Виконати творчі завдання.

1.


2.

3.

Руханка за посиланням  :

Фізкультхвилинка з ведмедиком Мій Чарлі

4.


5.



6.


7.










П ятниця- 2 квітня 2021 р.

Тема. На гостини до театру. Балет. Театральний костюм.

Створення ескізу театрального костюма улюбленого персонажа.  ( матеріали за вибором).

Ознайомитись з матеріалом по даній темі:







-         Шановні вихованці, які види мистецтва ви знаєте?

( Образотворче мистецтво, література, музика, театр, кіно)

-         В кожному виді мистецтва митець утворює художній образ. В літературі письменник описує образи людини, тварини, природи, які він спостерігає в житті, але приносить в цей образ своє бачення, своє ставлення до нього, утворюючи художній образ.

Актор у театрі, під керівництвом режисера, перевтілюється в цей образ, уявляючи його, використовує театральні виразні засоби. 

Художній образ – це основа художнього твору. Кожний образ має свій характер, зовнішність, по – різному діє в різних обставинах.

- Сьогодні будемо працювати з образами казкових героїв.

-         Яка найулюбленіша казка кожного з вас?

-         Пригадайте обставини, в яких діють ваші персонажі

-         Яку декорацію ви можете уявити ?

-         Що таке декорація?

( Це предмети на сцені , необхідні для постановки спектаклю – будинок, тин, тощо . А фон , на якому проходять основні події, називають – задником. Він вішається на двох стійках, зєднаних горизонтальною планкою)

-         Тепер спробуємо зробити новий вигляд улюбленого казкового героя

-         Працюємо над ескізами

Намалювати ескіз театрального костюма героя будь - якої казки за 

вашим вибором.


Переглянути відео - урок за посиланням:

https://vsimpptx.com/urokpoch3kl/obrazotvorche-mystetstvo-t-rubli/u27

Фото готового виробу надсилати у приватні повідомлення за розкладом.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературне читання-4 клас

Українська мова - 4 клас

Математика - 4 клас