Музичне мистецтво


 








Музичне мистецтво

03.06.2022р.

Тема. Повторити вивчені пісні(з попередніх уроків).

Навчитися співати пісню за посиланням-"Прощавай, початкова школо! "

Вивчіть добре слова пісні!!!

Всміхається промінь із вікон,
У росах купається травень,
В клас день заглядає привітний,
Як вчителька наша, ласкавий!
Краєчком лиш ока помітиш
Красу цю пресвітлу, погідну!
Сьогодні усмішки і квіти
Даруємо вчительці рідній!

Приспів:
Прощай, прощай, четвертий клас,   |
Ти замалий уже для нас!           |
Та ми вернемось, вернемося не раз |
Думками в наш четвертий клас!     | (2)

Сьогодні і радісно й щемно —
Ще стільки іти нам землею.
І треба учитися ще нам,
Але без найкращої неї!
Краєчком лиш ока помітиш
Красу цю пресвітлу, погідну!
Сьогодні усмішки і квіти
Даруємо вчительці рідній

Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.

20/27.05.2022р.

Тема. Повернення в сучасну Україну. Слухання та аналізування пісні "Два кольори", "Ой стояла хата", "Реве та стогне Дніпр широкий" та " Пісня про рушник". Виконання пісні "Не сумуй, Моя Вкраїно!". Вивчення пісні "Україна - це ти" Тіна Кароль.

1.Передивись відео про нашу Батьківщину за посиланням -

2.Прослухай українські пісні та проаналізуй їх:

3. Виконай вивчену пісню( на попередньому уроці) -
Кавер "Не Сумуй, Моя Вкраїно!"  Злата Спеціальна.

4. Вивчи нову пісню - "Україна - це ти!"

Текст пісні

Моє ім'я - Батьківщина,
Лелеки легке крило.
Моє ім'я - Україна
І сонечка тепло.
Моє ім'я - Вишиванка,
Я - хрестик на полотні.
Моє ім'я - синє небо,
Я - сонях малий під ним.

Приспів:
Татові слова:
Україна - це я!
Мамині пісні,
Україна - це ти!

Моє ім'я - Степ широкий,
Моє ім'я - Хліба смак,
Останній шкільний дзвіночок,
Над сивим Дніпром туман.
Моє ім'я - то Надія,
Моє ім'я - то Любов,
Моє ім'я - чиста мрія,
І віра, що з нами Бог!

Приспів. (2)

Моє ім'я - колискова...
Моє ім'я - то є Воля...
Моє ім'я - то Родина...
Моє ім'я - добре Слово,
Що збереже цей світ!

Приспів.

Україна - це ти!..
Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.



13.05.2022р.

Тема. Пісні про Україну.

1. Вивчити пісню про Україну-неньку за посиланням -
а) Кавер "Не Сумуй, Моя Вкраїно!"  Злата Спеціальна.


2. Вивчити слова пісні:

Не сумуй, моя Вкраїно,
Буде в нас і в будень свято,
Доки ще цвіте калина,     |
Доти ми усі багаті.       | (2)

Доки світом пісня лине,
Як свята вода Дніпрова,
Ще на нашій Україні       |
Задзвенять добра підкови! | (2)

Щоб кувала зозуленька
Роки, роки за роками,
Щоби Україна-ненька       |
Лиха-горечка не знала!    | (2)

Щоб рясніла діточками
Українська кожна хата,
Доки злагода між нами,    |
Доти ми усі багаті!       | (2)

Не сумуй, моя Вкраїно,
Буде в нас і в будень свято,
Доки ще цвіте калина,     |
Доти ми усі багаті.       | (2)

Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.




06.05.2022р.

Тема. Все починається з мами. Пісні для матусі.

1. Вірші для матусі.

Мама

Мама, мамочка, матуся,
Я до неї пригорнуся.
Вона добра і привітна,
Ніби сонце в небі, світла.

Матінці

Матінко моя єдина!
Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохає над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!

2.  Повторити вивчені пісні про маму :

а) Наталія Май - Мамочка моя

б) Українські дитячі пісні - Мамо, матусю 

3.Вивчити нові пісенькі для матусі - 

а) Мамине свято  - муз Анна Олєйнікова, сл Юлія Михайленко

б) Пісня для мами  - муз Анна Олєйнікова, сл Микола Сингаївський

в) Пісня про матусю

Заспівайте пісні матусям і привітайте їх зі святом МАМИ - 8 травня.

Бажаю успіхів!!!



29.04.2022р.

Тема. Вивчення слів пісні " Прощай, початково школо!". Навчитися виконувати пісню.


2. Навчитися виконувати пісню та вивчити слова пісні.

Фізкультхвилинка - СКІК ТА СКОК

3. Передивіться, прослухайте та вчіться співати пісні - 




Працюйте, любі учні мої, наполегливо. Готуємось до закінчення.    Сподіваюсь пісні вам до вподоби.

Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.


22.04.2022р.

Тема.Великодні дитячі пісні.

1. Перегляньте відео про Великдень - Великдень.

2. Запрошую на Великодню вікторину за посиланням -

Фізкультхвилинка - Гімнастика для очей.

3.Навчаємося виконувати пісні про Великдень за посиланням: 



Бажаю успіхів!!!



15.04.2022р.

Тема.Чудові інтонації сходу. Слухання індонезійської народної мелодії " Кольори Яви".
Вивчення індонезійської пісні "Прогулянка з батьком".

1.Повторити виконання та слова вивчених пісень з попередніх уроків(проспівати пісні)

2.Слухання індонезійської народної мелодії за посиланням - https://drive.google.com/file/d/1zbb0ClbIV4oDew_iV_jzmXDwlMaTsLIi/view

3. Вивчення слова пісні за посиланням -"Прогулянка з батьком"

4. Слова пісні - 




Бажаю успіхів!!!

08.04.2022р.

Тема. Чудові інтонації Сходу. Слухання та аналізування китайської народної мелодії для чайної церемонії; танцю "Тисячорука Гуанінь",звучання національних японських інструментів.  Вивчення японської пісні "Вишня".
Вивчення пісні "Мамочко моя".

1. Слухання китайської народної мелодії за посиланням - 



2. Послухайте звучання японських національних інструментів за посиланням - Японські інструменти

3. Вивчення японської пісні "Вишня" за посиланням - "Вишня"

Фізкультхвилинка - анець маленьких каченят"

4. Вивчаємо нову пісеньку за посиланням - "Мамочко моя"

Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.


01.04.2022р.

Тема. Мотиви Закарпаття. Вивчення пісні "Курчата". Українська народна пісня "Од Києва до Лубен".

1. Повторити виконання вивчених пісень "Сонечко" та"Пастух".

2.Вивчити слова пісень та навчитися виконувати нові пісні за

посиланнями - " Курчата" ; та "Од Києва до Лубен" .


Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.


25.03.2022р.

Тема. Виразне виконання французької народної пісні 
" Пастух".

1. Прослухати виконання пісні за посиланням -ПАСТУХ, французька народна пісня

2.Вчимо слова пісні та співаємо-за посиланням -



3. Повторити виконання пісні "Сонечко" за посиланням -



Слова пісень вивчаємо обов'язково.  На відео записати ваше виконання і скинути мені. Чекаю.

Прийдемо до школи заспіваємо разом, мої рідні діточки. 




18.03.2022 р.

Тема. Вивчення пісні " Сонечко " І. Тарнавської.



1. Прослухати виконання пісні І. Тарнавської " Сонечко" за 

посиланням  -  " СОНЕЧКО "

2. Вивчити слова пісні: 
                                Сонечко

Слова: Ірина Тарнавська Музика: Ірина Тарнавська

Тільки встане сонечко,
Вмиється росою,
Загляда в віконечко,
Заграва зі мною.
Кольоровий сон зника,
Як птахи співають,
І дерева, і ріка
Новий день стрічають!

Приспів:
Сонце, сонце, сонечко,
Золоте проміння,
Не світи в віконечко,
В оченята милі.
Знову ранок настає,
Нічку проводжає,
Сонце, сонечко моє,
Я тебе кохаю!

В небі ні хмариноньки,
Тільки сонце сяє,
Трудівниця бджілонька
У саду літає.
Ой, так хочеться мені
Бути як та бджілка,
Щоб від ранку й до зорі
Все літать по квітках.

Приспів.

Та скінчиться літечко
І затихнуть птахи,
Вмить зів'януть квіти,
Зникнуть всі комахи,
На шкільнім подвір'ї крик,
Шумно, як ніколи,
Наче бджілка у квітник
Полечу до школи!

Приспів.

3. Навчитися виконувати пісню  І. Тарнавської " Сонечко".



















Четвер - 22 квітня 2021р.
Тема. Світле свято Великодня. Слухання: Л.Дичко "Писанки".
Виконання:поспівка "Гра з писанками"; Є.Левченко, А.Олєй-нікова "Великодній цвіт".








Четвер - 15 квітня 2021р.
Тема. Весняні замальовки. Музична інтонація. Веснянки.
Слухання: Е.Гріг "Навесні". Виконання: К.Перелісна, Н.Шевченко "Веснянка". Гра "Музична розмова".



Слухання за посиланням - "Навесні" .Е.Гріг








Виконувати веснянку за посиланням  - Веснянка.

Караоке  -"Веснянка"







Четвер - 8 квітня 2021р.

Тема.  Чарівний світ кіно. Кінематограф. Виконання: Л.Ратич, А.Олєйнікова "Побачити бароко". Ритмічна вправа.

1.Переглянути відео-уроки за посиланням:

2.Навчитися виконувати пісню за посиланням:





















Четвер - 1 квітня 2021 р.

Тема. На гостини до театру. Балет.
   Перегляд: 
- уривок з балету П.Чайковського " Лебедине озеро": 
- епізоди "Троль" і "Герда та мім" із балету О.Шимка "Снігова королева". 
  Виконання: Л.Ратич, а.Олєйнікова "побачити бароко".

Ознайомтеся з матеріалом за темою:





















Перегляньте відео за посиланням:













Прегляньте відео балету за посиланням:



Фізкультхвилинка  за посиланням    

Виконання пісні "Побачити бароко" , добирачи танцювальні рухи.






























Виконуємо пісню за посиланням :

Бажаю вам успіхів!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературне читання-4 клас

Українська мова - 4 клас

Математика - 4 клас