Математика - 4 клас



Математика

08/09.06.2022р.

Тема.

07.06.2022р.

Тема. Самостійна робота.Розв'язування задач вивчених типів.


1. Передивись відео- пояснення до задач на знаходження середнього арифметичного- Задачі на знаходження середнього арифметичного 4 клас

1) Розв'яжи задачу на с.136, №814.



2) Задача на різницеве порівняння - с. 136, № 813.

Фото виконаної роботи  надсилати у приватні повідомлення за розкладом.

06.06.2022р.

Тема. Розв'язування задач знаходження відстані, на протилежний рух. Розв'язування задач декількома способами. Задачі зі змінною.c.134-136, №806-813.

1.Усні обчислення.

2.Передивитись відео-пояснення за поясненням -

3.Розв'язати задачу -c.805, №134.

Фото виконаної роботи  надсилати у приватні повідомлення за розкладом.

03.06.2022р.

Тема. Розв'язування задач звикористанням одиниць вимірювання вартості. Задачі на зустрічний рух, в одному напрямку та протилежному напрямку. с.133,134, №798 -805.

1.Усні обчислення.

2. Розв'язати задачу на рух- с. 133, №802.



Фото виконаної роботи  надсилати у приватні повідомлення за розкладом.



01/02.06.2022р.

Тема.  Ділення складених іменованих чисел. Розв'язування
задач з використанням величин маси та довжини. с.132-133, №791-797.

1.Виконай усні обчислення.
а)

б) Гра "Закинь м'яч".

в) Перетвори.
2. Виконай завдання за підручником - с.132, №791 та №792.

Короткий запис до задачі: 8 змін - 6 тр. - 768 га
                                              5 змін - 1 тр. - ? га

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



31.05.2022р.

Тема.Пригадування назв чисел при множенні та діленні. Знаходження невідомого множник, діленого, дільника. Обчислення виразів з перевіркою. с.130,131, №776-783.

1. Пригадай назви чисел при множенні та діленні.
 с. 131, №778 - усно.



 

2.Заповнити таблиці  - с. 131, № 783.

3. Виконати - с.131, № 781
 
Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


30.05.2022р.

Тема. Виконання додавання і віднімання з перевіркою. Розв'язування рівнянь. Пригадування властивостей віднімання та законів додавання. Перетворення одиниць вимірювання.с.129,130, №765- 775.

1.Виконай додавання і віднімання з перевіркою -с.129, №770.

2.Розв'яжи рівняння - с.129, № 771( 1 стовпчик).

3.  Пригадай  властивості віднімання та закони додавання.
с.130, №772.
Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



27.05.2022р.

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1. Каліграфічна хвилинка. Запиши числа.- с. 129, №766.

2. Розклади на розрядні доданки числа - с. 129, № 765.

3. Обчисли вирази - с.128, №763.

Фізкультхвилинка - Руханка для дітей "Гопачок".

4. Задача на знаходження частин - с.128, №758.

1) Скільки хвилин триває один урок?

2) Скільки хвилин триває одна перерва?

3) Скільки хвилин  триває три уроки?

4) Скільки хвилин триває дві перерви?

5) Скільки хвилин триває разом три уроки і дві перерви?

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


26.05.2022р.

Тема. Діагностувальна робота з теми "Множення на двоцифрові і трицифрові числа. Ділення на двоцифрові числа". 
Виконати діагностувальну роботу на подвійному листку.

1. Підписати так:         Діагностувальна робота
                                            з математики
                                            учня(учениці) 4 класу
                                            Вишневої гімназії
                                             ____ПІ учня______

2. Всередині пишемо дату і виконуємо роботу(охайно, каліграфічно).                  26  травня
                                  Діагностувальна  робота  

1. Розв’яжи задачу.

        На теплоході до обіду пасажири випили 20 ящиків лимонаду, а після обіду – 28 таких же ящиків. Після обіду спожили на 64 пляшки лимонаду більше, ніж до обіду. Скільки пляшок лимонаду випили пасажири до обіду і скільки після обіду?

2. Обчисли значення виразу, виконав усі дії письмово.

    21 · (6750 - 21182 : 89) + 178004

3. Виконай ділення з остачею. Зроби перевірку.

    240735 : 34

4. Виконай дії з іменованими числами.

    6292 т : 44 т =                 102 грн 80 коп : 40 =

5. Запиши 3 значення а, при яких нерівність буде істинною (можна записати усю множину значень).

     5678 – а < 5560

6. Побудуй прямокутник, ширина якого 3 см, а площа 24 см². Знайди його периметр.

7. Розв’яжи рівняння .

    х · 50 = 250250

8. Розв’яжи задачу.

       Груша зі сливою разом важать 180 г. А груша та чотири таких самих сливи – 300 г. Скільки важить груша, а скільки – одна слива?  

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


25.05.2022р.

Тема. Знаходження площі частини прямокутника за відомою шириною та довжиною. Розв'язування задач двома способа-ми. Обчислення виразів на порядок дій. Знаходження помилок у виразах. с. 127, 128, №753-764.

1.Усні обчислення - с.127, № 753.

2.Задача 754.
 - Знаходження площі частини прямокутника за відомою шириною та довжиною. 
Згадаємо правила. 
- Щоб знайти площу......
- Щоб знайти довжину.....
- Щоб знайти ширину.....

           Розв'язання.

1) Яка довжина оранжереї? (:)

2) Яка ширина другої оранжереї?(+)

3) Яка площа другої оранжереї? (.)

Фізкультхвилинка - Руханка.

3. Обчислення виразів на порядок дій.с. 127, №756.

4. Знаходження помилок у виразах. с.128, № 760.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

24.05.2022р.

Тема. Розв'язування задач на продуктивність праці. Обчислення виразів. Знаходження сторін рівностороннього трикутника за відомим периметром. с.126,1277, № 744-752.

1.Усний рахунок за посиланням - Усний рахунок 4 клас
 
2. Обчисли вирази на порядок дій (дії в стовпчик під прикладом) - с.126, № 748

Фізкультхвилинка - Руханка для дітей "Гопачок".

3. Знаходження сторін рівностороннього трикутника за відомим периметром - с. 126, № 749.

Згадаємо правило: Щоб знайти площу треба довжину помножити на площину.
Виходячи з  цього правила, як знайти ширину?.....

Задача за планом.
1) Яка ширина прямокутника? (:)

2)  Чому дорівнює периметр прямокутника? (а.2+в.2)

3) Чому дорівнюють сторони рівностороннього трикутника?(:)
(У рівносторонього трикутника всі сторони однакові)

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


23.05.2022р.

Тема. Ділення багатоцифрового числа на трицифрове з перевіркою. Обчислення виразів.  с. 124-126, № 733-743.

1. Виконати вправи для усного рахунку за посиланням - Усний рахунок 4 клас

2. Склади вирази та обчисли їх - с. 124, № 732.

Фізкультхвилинка - "Райдуга!"

3.Розглянь та перевір обчислення - с.124, № 734.

4. Виконай ділення на трицифрове число - с. 125, № 735.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.





20.05.2022р.

Тема. Ділення багатоцифрових чисел на трицифрове.
Знаходження частки виду 2268 : 24 з поясненням.
Розв'язування задач на зустрічний рух. c.123,124, №723-732.

1.Усні обчислення -  с.123, №723.

2. Виконай ділення з остачею - с. 123, №724.

3. Передивись відео -пояснення за посиланням - Ділення на трицифрове число

Фізкультхвилинка - Руханка " Ми українці" 

4. Обчислити - с. 123, №726.

5. Розвяжи задачу на зустрічний рух - с. 123, №727.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

19.05.2022 р.

Тема. Заповнення даних таблиці методом випробування. Складання та розв'язування рівнянь на основі заданих умов. Розв'язування задач вивчених видів. Обчислення виразів. с.121-123, № 713-722.

1.Виконай усні обчислення. Запиши тільки відповіді каліграфічно.


2. Обчислити вирази (порядок дій, дії внизу в стовпчик) - с.121, №710 

3. Розвязати задачу ( з питаннями) - с.122, № 714.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


18.09.2022р.

Тема. Обчислення виразів. Складання та розв'язування задачі за таблицею. с.120-121, № 703-712.

1. Обчисли вирази - с. 121, №704.

2. Розв'яжи задачу - с.121, № 705.(ми такі задачі з вами вчилися виконувати)

23 га - 506 ц
18 га - ? ц ( у 2 рази вища)

       Розв'язання

1) Скільки ц гречки зібрали з 1 га ? (:)
_______________

2) Скільки ц рису зібрали з 1 га? (.)
________________

3) ..........(тут самі міркуємо)

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

17.05.2022р.

Тема. Дослідження швидких методів множення на 9, 99 та 999. Обчислення виразів. Складання та розвязування задач за табличними даними. Розв'язування задачі двома способами та знаходження площі. с. 119,120. №693-702.

1. Усно обчислити вирази - с. 119, № 693.

2.Передивись відео- пояснення за посиланням -Табличка множення - легко. На 9, 99, 999 і більше.

3.Розглянь алгоритм ( правило) виконання множення на 9, 99, 999 за підручником на с. 119:
 - Округлюємо 9 на 10, 99 на 100, 999 на 1000.
 - Виконуємо множення. 
 - А потім від результату віднімаємо 1( бо збільшували на 1, коли округлювали).
 - Наприклад:
245 . 9 = 245 . 10= 2450 - 1 = 2449

 - Обчисли подані приклади.

Фізкультхвилинка - Руханка " Ми українці" 

4. Розв'яжи задачі за таблицею - с.120, № 697.

5. Обчисли з перевіркою - с. 120, № 698.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


16.05.2022р.

Тема. Дослідження зручних законів множення у виразах виду 329. 11, 286. 101, 530. 1001. Складання виразів для розв'язу-вання задач з іменованими даними. Розвязування виразів на порядок дій, рівнянь. с. 117-119, № 682-692.

1.Повторити таблицю множення та ділення.

2. Обчислити усно - с.117, № 682.

3. Розглянути пояснення за темою - с.118, № 683 та виконати внизу вирази ( за поданим зразком) - письмово.

4.Виконати приклади - с.118, № 684.

Фізкультхвилинка -  Руханка " Ми українці" .

5. Розв'язати задачу - с.119, № 692.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

13.05.2022р.

Тема. Розвязування задач ділення іменованих чисел.
Вирази на ділення іменованого числа на іменоване і іменоване (просте) на просте. с.116-117, №672-681.

1. Усні обчислення - с.116, №672.

- Пригадайте таблицю мір довжини, маси, часу.

2. Перегляньте відео-урок за посиланням -Дії з іменованими числами

3.Виконати за підручником - с. 116, № 673 та № 674.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.




12.05.2022р.

Тема. Обчислення виразів з остачею виду 23227 : 54.
Розвязування задач з буквенними даними. с.115-116,№662-671)

1.Самостійна робота - с.115, №661.

2. Відео-пояснення за посиланням -




3.Розглянути пояснення ділення - с.115, №663.

4. Виконати ділення з остачею - с.116, №671.

5. Виконайте перетворення  - с. 115, № 662.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


11.05.2022р.

Тема. Обчислення виразів виду 285360 : 82. Розв'язування задач на зустрічний рух. с.13-115, №651-661.

1.Обчислити усно - с. 113, №651, №652.

2.Обчисли з перевіркою - с.114, №653.


4. Виконай з поясненням - с. 114, № 654.

5. Розв'язати задачу - с.114, №660.

- Пригадайте правила: Як знайти час? Як знайти відстань?
t = S : V.    S = V . t .

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

10.05.2022р.

Тема. Обчислення виразів, коли в частці міститься нуль. Обчислення виразів. Розв'язування задач на продуктивність праці. с. 112,113, № 640-650.

1. Усне обчислення - с.112, №640.

2. Відео- пояснення за посиланням -Ділення з нулями в частці 

3.Передивитися пояснення за підручником - с.112, №641 та №642.

4. Обчислити письмово - с. 112, № 643.

Фізкультхвилинка -Булька.

5. Розв'язати задачу на продуктивність праці - с. 113, № 647.

4 мул.- 3год - 720 цегл.

1 мул. - 2год - ? цегл.

Виконайте з поясненням.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


09.05.2022р.

Тема. Складання та обчислення виразів. Розв'язування задач.
Побудова прямокутника і знаходження площі. с. 110-112, №629-639.

1.Скласти вирази та обчислити - с.111, №633.

2. Розв'язати задачу - с.111, № 634 за планом.

1) На скільки тонн зерна більше в першому потязі? (-)
___________________

2) Скільки тонн зерна і одному потязі?(:)
____________________

3) Скільки вагонів в першому потязі?(:)
___________________

4) Скільки тонн зерна в другому потязі?(:)
____________________

3. Обчислити з перевіркою - с. 112, №639.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


06.05.2022р.

Тема. Додавання та віднімання складених іменованих чисел величини "Час". Письмове ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. с. 110-112, № 629-639.

1. Виконати усно - с. 110, №629.

2.Виконати додавання та віднімання складених іменованих чисел - с. 110, № 630.

3. Обчислити - с.111,№ 632.

4. Відео- пояснення письмового ділення та множення- 


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

05.05.2022р.

Тема. Знаходження частки у виразах ,де ділене багатоцифро-ве число, а дільник двоцифрове. Розвязування задач на рух в одному напрямку. Знаходження значень нерівностей зі змін-ною. с. 109-110, № 619-628.

1. Усні обчислення - с.109, № 619.

2. Обчислити - с.109, №621.

Фізкультхвилинка - ПЕРЛИНА УКРАЇНА

3. Розв'язати задачу -с.110, №627.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

04.05.2022р.

Тема. Розв'язування задач пов'язаних з одиничною нормою. Складання виразів розв'язування задач за схемами. Обчислення виразів. с. 107-109, № 608-618.

1.Усні вправи(обчислення) - с. 107, №608, №609.

2. Розв'язати задачу - с. 107, №610(зведення до одиниці)-

5 корів - 4 дні - 640 кг
2 корови - 30 днів - ? кг


3. Розв'язати задачі за схемами - с. 108, № 614.

4. Обчислити - с. 108, № 615.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


03.05.2022р.

Тема.Самостійна робота.с.107, № 606, №607

1.Розвязати задачу двома способами - №606.

2. Виконати ділення в стовпчик -№607


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


02.05.2022р.

Тема.Розв'язування задач двома способами за поданим планом. Ділення п'яти- та шестицифрових чисел на двоцифрове(алгоритм).Обчислення виразів. с.105-107, №598-607).

1. Розв'язати задачі двома способами за поданим планом.
с. 105, №599.

2. Розглянути пояснення ділення п'яти- та шестицифрових чисел на двоцифрове.
с.106, №602.

Фізкультхвилинка - Руханка для дітей "Гопачок".


4.Виконати ділення - с.107, №604.


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

29.04.2022р.

Тема. Ділення три- та чотирицифрових чисел на двоцифрові. Обчислення виразів. Побудова діаграм. Вправи на вимірюван-ня та знаходження периметра і площі. с.103-105, №588-597.

1. Переглянути пояснення ділення чисел за посиланням -

2. Виконати перетворення чисел - с.103, № 588.

3. Обчислити - с. 104, №589, № 590.

Фізкультхвилинка - Руханка "Ми з України"

4.Знайди периметр та площу - с. 104, №594.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

28.04.2022р.

Тема. Ділення виду 182:25(алгоритм).Обчислення виразів на знаходження частки з перевіркою. Складання та розв'язуван-ня задачі за табличними даними. Побудова чотирикутників, трикутників, знаходження периметра.c.102-103,№578-587.

1. Записати тільки відповіді(в рядочок) - с.102, №578.

2. Виконай ділення з перевіркою - с.102, №580.

Фізкультхвилинка -Руханка «Черепаха аха аха..» 

3. Обчислити - с.103, №587.

4.Склади вираз за задачею - с.102, №586.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

27.04.2022р.

Тема. Закріплення вивченого матеріалу.Самостійна робота.

1. Розв'язати задачу - с. 100, №574.

2. Розв'язати приклади - с.100, №576.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

26.04.2022р.

Тема.Письмове знаходження числових значень доутків виду 1578*43 і 1578*403. Обчислення виразів. Складання задач за схемою. Порівняння складених іменованих чисел виражених одиницями площі. с. 99-101, №566-577.

1. Усно виконати обчислення - с.99, №566.

2. Розглянути пояснення множення - с.99, №567.

3. Переглянути пояснення за посиланням - множення багатоцифрового числа на трицифрове (4 клас)

Фізкультхвилинка - Обіймай.

4. За підручником виконати:

а) обчислити - с. 99, №568;

б)  задача - с.101, №577.
Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


25.04.2022р.

Тема. Множення на двоцифрове та трицифрове число. Обчислення виразів. Розв'язування задач вивчених видів. Розв'язування рівнянь. с.97-99, №555-565.

1. Самостійна робота - с.97, №555.

2. Передивитися уважно пояснення матеріалу за посиланням



3. Виконати письмове множення за підручником - с. 98, № 556 та № 557.


4. Розв'язати задачу на зведення до одиниці( з коротким запи-сом) - с. 98, №559.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



22.04.2022р.

Тема. Запис та порядокю  виконання виразів на порядок дій.
Складання та розв'язування задач за схемами.Знаходження значення виразу зі змінною. с.95-97, №545-554.

1.Математичний диктант - с.95, №544.

2.Розглянь порядок дій при виконанні виразів та запис дій під ним - с. 95, № 545(усно).

Фізкультхвилинка -Руханка "Тук-тук".


3. Виконай вирази на порядок дій та правильний їх запис - 
с. 546, №546.

4. Знайди значення виразів зі змінною - с. 96, №550.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



21.04.2022р.

Тема. Множення складених іменованих чисел.Складання та розвязування задач за короткими записами. Складання виразу для знаходження периметра і площі квадрата. с.94-95, № 534-543.

1. Усні обчислення - с.94, №534.

2. Повторити таблиці мір довжини та маси.



3. Переглянути пояснення матеріалу за посиланням -

4. Розглянути  порядок множення складених іменованих чисел - с.94, № 535.
 - Спочатку треба виконати перетворення.

Фізкультхвилинка -   Руханка ,, Черепаха-Аха''.

5. Тренувальні вправи. Виконай множення - с.94, №536.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

20.04.2022р.

Тема. Письмове множення виду 4076*67, 5480*38.
Обчислення виразів. Розв'язання задач на рух. Складання та розв'язування рівнянь. Визначення площі прямокутника. 
с.92-93, №524 - 533.

1. Розглянь записи письмового множення - с.92, №525.

2. Виконай приклади в стовпчик - с. 92, №526.


3. Виконай рівняння - с.93, № 529.

4. Розв'язати задачу - с.93, № 532.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

19.04.2022р.

Тема. Обчислення виразів на порядок дій, де останньою є дія додавання. Розв'язування задач на вибір. Розв'язування  рівнянь.с.90-92, №513 - 523.

Усні обчисленняза посиланням - Усний рахунок 4 клас

1.Розв'язування рівнянь - с.92, № 521.

2. Розв'язування прикладів - с.92, № 523

Фізкультхвилинка - Ennie and Yoyky

3. Розв'язування задачі - с. 92, № 522.

( Пригадайте правила: Як знайти відстань? Як знайти час? Вони вам допоможуть!)

1) Яку відстань подолає моторний човен за 3 години?
_______________

2) Скільки потрібно часу, щоб пропливти цей шлях на байдарці зі швидкістю а км/год?
_______________

Відповідь:___________ ( відповідь буде виразом)

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


18.04.2022р.

Тема. Обчислення виразів виду 32 * 36.Розв'язування задач на рух.Розв'язування виразів на порядок дій. с. 89-90,№503- 512.

1. Пояснення матеріалу за посиланням -а)Множення двоцифрового числа на двоцифрове.


2. Робота за підручником :
а) Усні обчислення - с.89, №503;
б) Розглянути пояснення - с.89, №504(письмово);
в) Розв/язати задачу за планом - с.89, №507-
      1. Яка різниця між їхніми відстанями?
        ________________
      2. Скільки годин вони рухалися?
       _________________
      3. З якою швидкістю рухався велосипедист?
      _________________
      4. З якою швидкістю рухався мотоцикліст?
       _________________

г) Розв'язати приклади - с. 89, №508.
Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


15.04.2022р.

Тема. Вправи на удосконалення та закріплення знань учнів по вивченому матеріалу.

1.Цікава гра.
Усні обчислення та каліграфічна хвилинка.


- У вас картки з числами, я задаю вам вираз, ви знаходите відповідь і закреслюєте.

1. Знайдіть число, в якому 3 тисячі, 2 сотні, 5 десятків, 4 одиниці.

2. Знайдіть одну п'яту числа 600.

3. Зменшити в 6 разів число 780.

4. Від числа 320 відняти добуток чисел 120 і 4.

5. На стадіоні 5000 місць. Половина з них, зайняті глядачами. Скільки місць вільних?

6. 9 сотень помножити на 7.

7. 7 годин - скільки це хвилин?

8. На скільки треба збільшити 25, щоб отримати 170?

9. Знайдіть добуток 7 і 400.

10. 41 збільшити в 100 разів.

- Числа які ви не закреслили запишіть в зошиті у порядку збільшення.

2. Обчислити- с.86, № 494 та №495.


3. Розв'язати задачу - c.88, №3.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


14.04.2022р.

Тема.Діагностувальна робота з теми " Множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрове".

1. Підписати(на титулці)- Діагностувальна робота
                                            з математики
                                            учня(учениці) 4 класу
                                            Вишневої гімназії
                                             ____ПІ учня______

2. Всередині пишемо -                   14 квітня
                                         Діагностувальна  робота

3. За посиланням виконати діагностувальну роботу -Діагностувальна робота.

(Всі дії виконувати в стовпчик. При множенні круглих чисел на одноцифрове під нулями число не пишемо.Сторону прямокутника шукаємо за формулою - a=S : b)

Бажаю успіхів, любі мої.!!!


Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


13.04.2022р.

Тема. Розв'язування задачі на зустрічний рух. Складання та розв'язуваня задач за короткими записами. Розв'язування рівнянь. с. 88, № 1-8.

1.Виконай усні вправи за картками.
1)
2)

3)

2. Каліграфічна хвилина.
- Записати тільки відповіді каліграфічно .

3. Виконати завдання з додаткових вправ. с.88.
 
а) Розв'язати задачу - №1.

б) Розв'язати рівняння - №8.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


12.04.2022р.

Тема.Ділення складених іменованих чисел на розрядне. Складання рівностей за заданими значеннями величин.
Розвязування задач на знаходження вартості. Складання рівностей за значеннями величин.с. 86-87, №493-502.

1. Усний рахунок за посиланням - Цікаві вправи.

2.Робота за підручником :

а) Математичний диктант - с.86, №493

б) Обчислити - с.87, №502.

Фізкультхвилинка - Руханка.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



11.04.2022р.

Тема.Ділення багатоцифрового числа на розрядне з перевір-кою. Порівняння задач.Розв'язування задач.с.84-86, №483-492.

1.Усне обчислення - с.84, №483.

2. Обчислити вирази з перевіркою - с.85, 484

3. Порівняти задачі - с.85, №485.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

08.04.2022р.

Тема.Знаходження частки чисел виду 45780 : 60, 299600 : 700 (алгоритм). Розвязування задачі на зустрічний рух. Обчислен-ня виразів. с. 82-84, №472-482.

1.Виконай № 472,записавши тільки відповіді(наприклад-4 ц, 10м і т.д.)

2. Розглянь пояснення на знаходження частки чисел за темою
уроку - с.83, №473 та №474- усно.

3.Розв'язати приклади - с.84, №477.

Фізкультхвилинка -  "Весела зарядка"

4. Розв'язати задачу за запитаннями - с.84, №481.

1) Скільки рулонів шпалер купили разом?
___________
2) Скільки метрів шпалер в одному рулоні?
___________
3) Скільки метрів шпалер пішло на першу кімнату?
____________
4) Скільки метрів шпалер пішло..........?    (добавте самі).
_____________

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.




07.04.2022р.

Тема.Розв'язування і порівняння задач. Порівняння значень за допомогою діаграми.Обчислення виразів та розв'язання рівнянь. с.81-82, №463 - 471.

1. Самостійна творча робота - с.81, №463(записати тільки відповіді в рядочок).

2.Порівняння значень за допомогою діаграми-с.82, 467.

-Скласти вирази  на знаходження дробу(що позначає витрату квітів на кожне свято)  від загального числа і порівняти результати.

Фізкультхвилинка - "Райдуга!"

3.Розв'язати задачу - с.82, №470.
- Щоб знайти площу потрібно довжину помножити на ширину, за формулою - S= a . b

1) Яку площу городу відведено під огірки?
______________

2) Яку площу городу відведено під помідори?
_____________

3)Чому дорівнює довжина ділянки відведена під салати?
______________

4) Яку площу городу відведено під салати?
________________

4. Розв'язати приклади - с.82, № 471.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


06.04.2022р.
Тема.Ділення багатоцифрових чисел на розрядні виду 925:20, 287 : 30.Складання задач за виразами. Розв'язування рівнянь.
с.79-81, №452-462.

1. Самостійна робота - с.79, №452.

2. Розгляньте пояснення виконання ділення багатоцифрових на розрядні(за темою) - с. 79, №453.

Фізкультхвилинка - "РАЗ -ДВА - ТРИ"

3. Розв'язати задачу - с.81, №461.
4. Розв'язати приклади - с.81, №462.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.

05.04.2022р.

Тема.Ділення виду 53:16 шляхом підбору неповної частки та остачі. Обчислення виразів. Розв'язування задач, що включа-ють знаходження дробу від числа. с.78-79, №443-451.

1. Усні обчислення - с. 78, № 443.
2. Тренувальні вправи(шляхом підбору) - с.7, №444 та №445.

Фізкультхвилинка -Руханка танець "Marshmallow Dance"

3. Розв'язати задачу - с.78, №448.(за питаннями).
Питання переписуємо повністю.

1) Скільки кілометрів проплив теплохід першого дня?
______________
2) Скільки кілометрів проплив теплохід другого дня ?
______________
3) Скільки кілометрів проплив теплохід за два дні разом?
______________
4) Скільки кілометрів проплив теплохід третього дня?
________________

4.Розв'язати приклади - с.79, №451.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


04.04.2022р.

Тема. Ділення числа на добуток двоцифрового та розрядного числа. Розв'язування задач вивчених видів. Знаходження значення виразу зі змінною.  с.76-78, №432 - 442.

1.Самостійна робота - с. 76, №432.(на вибір).

2. Усні обчислення з поясненням - с.76, №433 та № 434.

3.Знайди значення виразу - с.77, № 439.

Фізкультхвилинка - "Підсніжник"

4. Розв'язати задачу - с. 77, № 441.

5.Розв'язати приклади з перевіркою - с. 77, № 442.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


01.04.2022р.

Тема.Розв'язування компетентнісно-зорієнтованих задач.Знаходження значень нерівностей зі змінною. Порівняння значень пар виразів.с. 75-76, №423-431.

1.Усні обчислення - с.75,№ 423.

2.Самостійна робота - с.75, №422.

3.Розв'язати нерівності - с.75, № 427.


4.Обчисли.Порівняй значення пар виразів - с.76, №428.

5. Розв'язати задачу - с.75, № 424.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


31.03.2022р.

Тема. Прийоми усного множення круглих чисел. Письмове множення круглих чисел. Складання задач за коротким заисом. Будування прямокутника, поділ на задані геометричні фігури. с.73-75, №411-422.

1. Усні обчислення - с.73, №411.

2. Ознайомитись з поясненням матеріалу на усне множення круглих чисел - с.73, № 412.

3. Виконати письмово множення круглих чисел в стовпчик(правильно підписавши нулі) - с.73, № 413 та с.74,  № 414.

Фізкультхвилинка - Руханка танець "Cucumber Dance"

4. Порівняти вирази - с.74, №418.

5. Побудувати прямокутник - с.74, № 419.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


30.03.2022р.

Тема. Розв'язування задач з використанням розрядних чисел на знаходження вартості, визначення продуктивності. Обчислення виразів. с. 71-73, №401-№410.

1. Виконати усно - с.71, № 401.

2. Розв'язати задачу - с.73, № 409.

3. Розв'язати приклади - с. 73, №410.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



29.03.2022р.

Тема.Прийоми усного множення на розрядні числа. Письмове множення виду 24 * 300 , 625 * 50. Обчислення виразів. Розв'язування задач вивчених типів. с.70-71, №391-400.

1.Передивитися відео за посиланням - 

2. Розглянути пояснення за підручником на с. 70, №392
(1 завдання  усно) та № 393 (усно)

3. Виконати письмово - с.70, № 392
(2 завдання -обчислення  розписувати не треба, а усно пояснити, записати тільки відповіді).

Фізкультхвилинка - Гімнастика дл очей.

4. Виконати приклади в стовпчик - с.71, №400.

5.Розв'язати задачу -с.71,№399.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


28.03.2022р.

Тема. Множення на розрядні числа. Обчислення зручним способом. Розв'язування задач, що включають знаходження дробу від числа та зведенняяя до одиниці. с. 69-70, № 380-390.

1. Виконати усно (тренуємось) - с.69, №380 та № 381.

2. Розглянь пояснення матеріалу - с.69, №382 (усно)- тут 

використовують закони множення- переставний закон 

множення та сполучний закон множення.

3. Обчисли зручним способом -с.69, №383.

Фізкультхвилинка - З ведмедиком Мій Чарлі

4.Розв'язати задачу - с. 70, №389.

5. Розв'зати  приклади - с. 70, 390.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



25.03.2022р.

Тема. Розв'язання задачі на основі рівності. Складання задач за коротким записом. Знаходження периметру прямокутників, котрі мають однакову площу.Складання та розв'язування рівнянь. с.68, № 1 - №8.

1. Розв'язати задачі на основі рівності - № 1.

2. Скласти і розв'язати рівняння - № 7.

3. Знаходження периметру прямокутників, котрі мають однакову площу - № 4.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



24.03.2022р.

Тема.Письмове ділення з остачею.Складання та розв'язування компетентнісно зорієнтованих задач. Обчислення площі та периметра прямокутника. с.66-67, № 370-№379.

1.Усні обчислення - с.66, №370, №371.
2. Ділення з остачею виконати письмово - с.66, №372.

Фізкультхвилинка - Для очей.  та  Руханка.


3. Розв'язати приклади - с.67, № 378.
4.Розв'язати задачу - с.67, №379.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


23.03.2022р.

Тема. Дослідження способів ділення багатоцифрового числа, що містить кілька нулів в кінці, на одноцифрове. Складання й обчислення задач за коротким записом.с. 64-66, №359-369.

1. Виконати усні обчислення - с.64, №359.
2. Розглянути пояснення матеріалу - с.64,№360 (усно).
3. Виконати тренувальні вправи - с.64, № 361 (письмово).

Фізкультхвилинка - "Alien Dance"

4.Розв'язати задачу - с.66, №368.
   
   35км/год                     ?км/год
  _________      6год   __________
А___________________________В

                        378 км

Це короткий запис до задачі.

5. Розв'язати приклади - с.66, №369

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



22.03.2022 р.

Тема. Складання задач за моделями. Обчислення виразів. Розв'язування рівнянь. Розв'язування задач на рух, знаходження площі квадрата. с.63, 64,  № 349-358.

1. Усні обчислення - с.63, № 349 та № 352 (для тренування).

2. Розв'язати рівняння - с.63, № 354.

Фізкультхвилинка - Смаколики.

3.Розв'язати задачу - с.64, № 357.

4. Розв'язати  приклади - с. 64, № 358.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


21.03.2022 р.

Тема. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове число. Розв'язування задач різних типів. Зміна діленого й дільника при незмінній частці.   с.61-63, № 338-348.

1.Обчислити усно - с.61, №338.
2.Обчислити письмово - с.61, №339.

Фізкультхвилинка - Котики

3. Розв'язати задачу - с.62, № 342.
4. Розв'язати приклади - с.63, № 348.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.



18.03.2022 р.

Тема. Ділення складеного іменованого числа на одноцифрове число. Обчислення виразів. Складання і розв'язання задач за малюнком і даними. с.60 - 61, № 327 - 337.

1. Усне обчислення - с. 60, № 327

2. Скласти і розв'язати рівняння - с. 61, №333

Фізкультхвилинка - "Corn Dance"

3. Розв'язати задачу - с. 61, № 336 ( з коротким записом );

4. Розв'язати приклади - с.61, № 337 ( порядок дій).

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


17.03.2022

Тема. Вираження одних одиниць вимірювання довжини іншими. Знаходження значень виразів зручним способом. Розв'язування задач на знаходження четвертого пропор-ційного способом відношень. Знаходження площі фігур.
с.58-60, № 316 - 326.

1.За підручником виконайте :с.58, №316 та с. 60, № 326.

Фізкультхвилинка   -      " Вітамінка"


2. Розв'язати задачу №320 на с. 59 ( способом відношення).

Короткий запис перепишіть, перетворення теж записуємо.

200 кг - 92 кг                           2 т = 2000кг
2 т       - ? кг

Надаю план розв'язання.   (питання в зошиті записати і до них виконати дії)

1.У скільки разів  менше 200 кг, ніж  2 т?
___________________________________

2.Скільки кілограмів олії можна одержати з 2 т насіння?
____________________________________

Відповідь:

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


16.03.2022р.
Тема. Вираження одних одиниць вимірювання довжини іншими. Дослідження  способів  множення складених іменованих чисел на одноцифрове. Складання і розв*язання задач за малюнком і схемою. с.57-58, №№ 305 - 315.

1.Повторити таблиці мір довжини, маси , часу
2. За підручником :
 а) підготовчі, тренувальні  вправи - с.57, № 305 та № 306;
 б)вправи на закріплення -с.58, № 314.

Виконані завдання надсилайте сьогодні ж для перевірки.
Бажаю успіхів.


























15 січня 2022 рік.

Тема.Розв*язування компетентнісно-зорієнтованих задач.

1. Математичний ребус-с.5, підручника.
2.Розв*язати задачі - № 16 з поясненням  та №17  питаннями.
3.Фізкультхвилинка
4.Повторити правила на с.6.



18 грудня 2021 рік

Тема.Ознайомлення з іншими одиницями вимірювання площі. Розв'язання задач зі швидкістю.

1. Переглянути відео за посиланням   http://youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU
2. За підручником  вивчити таблицю вимірювання площі.
3. Виконати завдання письмово на с. 118, №684 та №685
5 Фізкультхвилинка http://youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU













Понеділок - 26 квітня 2021р.
Тема. Повторення.Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. 

1. Виконай тестові завдання.



2.Тренувальні вправи.

Розв'язати рівняння на с. 102 № 627(1 ст.)

Фізкультхвилинка    Математика здоров'ю не шкодить.

Перевірка ділення з остачею на с. 104 №636.




Віторок - 27 квітня 2021р.
Тема. Закони ділення без остачі на 2 і на 5. Нерівності. с.104, 105.
1.Усний рахунок за № 637.

2.Вивчити правила на с. 104.
Запам'ятати!

- На 2 діляться числа, які закінчуються цифрами 2, 4, 6, 8, 0.
  Наприклад: 22, 20, 10,444, 122, 48, 96,1000.

- На 5 діляться числа, які закінчуються цифрами 5 або 0.
Наприклад: 10, 40, 30, 100, 15, 50, 55, 150, 650, 1000.

Фізкультхвилинка      Рахуємо разом.

3.Виконати № 639 та № 640.

Передивитися відео-урок за посиланням 




Середа - 28 квітня 2021р.
Тема. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. с. 105, 106.

Тренувальні вправи:

1.Усний рахунок.     Танок повітряних кульок.

2. Виконати на с. 106, № 648 та № 649.

Фізкультхвилинка      Україно, ми твоя надія!




Четвер - 29 квітня 2021р.
Тема. Повторення табличного  множення і ділення.Письмове множення на одноцифрове число. с. 107, 108.

1. За підручником виконати № 653 та № 654

2. Навчитися множити в стовпчик за відео- уроком

( приклади записати собі в зошити)

Фізкультхвилинка   СКІК _ СКОК.




П'ятниця - 30 квітня
Тема. Нумерація трицифрових чисел. Ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число. с. 108, 109.

Порядок виконання множення в стовпчик. Повторити.

1. Виконати множення в стовпчик-414 * 2 =, 222*3=, 124*4=. 

2. Математичний диктант - с. 108, № 661.

3.Розв'язати задачу - с. 108, № 662.

4.Фізкультхвилинка   Котики.














Понеділок - 19 квітня 2021р.

Тема. Знаходження числа за його частиною. с. 96,97.

1.Передивитися відео-урок за посиланням

2.Фізкультхвилинка    Я не можу зрозуміти

3.За підручником  виконати- № 589 та № 594.



Вівторок - 20 квітня 2021р.

Тема. Ділення з остачею (ознайомлення). с.98-100.

1.Передивитися відео- урок за посиланням


2. За підручником:
-  вивчити пояснення матеріалу № 600(усно);
- розглянути ділення з остачею за малюнками № 601,       записати прклади.
- виконати № 607, № 608 на с. 99, 100.

3. Фізкультхвилинка   Черепаха Аха.


Середа - 21 квітня 2021р.
Тема. Ділення з остачею. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. с.100, 101.

1.Передивитися відео- урок про порядок виконання обчислення з остачею(запам'ятайте) за посиланням


2. Усний рахунок 
3.За підручником розглянути пояснення на с. 100, № 610.

4. Виконати завдання - с. 101, № 617, № 618.

Фізкультхвилинка     Котики.




Четвер - 22 квітня 2021р.
Тема. Ділення з остачею.  Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. с. 101, 102.

1.Виконати самостійну роботу за карткою.


2.Передивитися відео-урок за посиланням  Ділення з остачею.
 (Добре розгляньте пояснення)

3. За підручником на с. 102:
- вивчити правило;
- виконати № 626 .




П'ятниця - 23 квітня 2021р.
Тема. Перевірка ділення з остачею.  Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.с.103,104.

Передивитися відео-урок за посиланням

(З відео уроку записати математичний диктант (записати тільки відповіді в рядочок).



Фізкультхвилинка      Розминаємося!

За підручником :

- вивчити правило на с. 103;
- тренуємося за № 629.
- виконати   №631 та 632.






Понеділок - 12 квітня 2021р.

Тема. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. с.88,89.

За підручником виконати №539- задача, № 541- три приклади на с. 88.

Руханка за посиланням       "Руханка з котом"


Вівторок - 13 квітня 2021р.

Тема. Частини. Позначення частин числа цифрами. Розв'язування задач, що включають знаходження частини числа.

1.Переглянути пояснення матеріалу по відео за  посиланням

2.З відео- уроку записати в зошити- Математичний диктант
(все інше прослуховуєте і запам'ятовуєте)

Руханка за посиланням - Початок дня

3.За підручником, на с.90, № 548- читаєте пояснення і вивчаєте правила.

4. Виконати - №549 та №555.

Середа - 14 квітня 2021р.

Тема. Розв'язування задач на час. Ділення трицифрових чисел на двоцифрові.

Перегляньте відео-урок за посиланням

(В зошит записуєте і розв'язуєте приклади  на літачках)


За підручником виконати- № 557(записати тільки відповіді)
 
та № 567(задача).


Четвер - 15 квітня 2021р.

Тема. Знаходження числа за його частиною. Порівняння частин.

1.Переглянути два відео- урок за посиланням: 



Фізкультхвилинка  - КОТИК МУРЧИК.

2.За підручником виконати - № 571, №577. Вивчити правило на с. 94.


П'ятниця - 16 квітня 2021р.

Тема. Знаходження числа за його частиною.

1.Переглянути відео- урок за посиланням-

Фізкультхвилинка - Танцюючі зайчики.

За підручником виконати - № 578, №582.








Понеділок - 5 квітня 2021 р.

Тема. Залежність  між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач.

Преглянути відео -  пояснення матеріалу за посиланням-

Фізкультхвилинка за посиланням:   Руханка "Посмішка"

За підручником виконати:
1) Усні обчислення -№509, № 510;
2) Вивчити правило на с. 83    та № 511;
3) Виконати -" 517(1 стовпчик) та  №518.


Вівторок - 6 квітня 2021 р.
Тема.  Залежність  між діленим, дільником і часткою. Розв'язування задач. С.85, 86.

1. Усні обчислення - № 519.
2.Розгляд матеріалу - № 520.
3. Вивчення правила на с.85.
4.Переглянути відео-урок за посиланням 

Фізкультхвилинка за посиланням   Руханка для дітей "Автобус"

5. Робота за підручником.

 - Виконати № 521.

Пояснюю перший стовпчик.
140 : 10 = буде 14, а 140 : 5 =    28
   - У другому прикладі дільник зменшили у 2 рази, тому частка повинна збільшитись теж у 2 рази. 
   - В першому прикладі вийшло 14.......збільшуємо у 2 рази - 
14 * 2 = 28.
 - Отже, у другому прикладі - вийде 28.

6. Виконати письмово - № 526, № 527 


Середа - 7 квітня 2021 р.

Тема. Закріплення  знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. С.86-88.

Математичний диктант - с. 86, № 528

За підручником виконати завдання - на с.88, № 534, № 535, 
№ 536(2 стовпчик).

Задача № 535- на швидкість , час і відстань.

Потрібно знайти відстань. Відомі дві швидкості за годину: це 
12 км і 15 км, і час- це 3 год.
Правило: щоб знайти відстань, потрібно швидкість помножити на час.
Двома способами- це:
 1 сп. -об'єднати дві швидкості і помножити на час.
2 сп. - кожну швидкість помножити на час, потім результати сумувати. Складіть вираз.

Будь ласка, так діткам пояснити..щоб зрозуміли. Дякую.

Четвер - 8 квітня 2021р.

Тема. Закріплення  знань учнів. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій. с.88,89.

1.Усні обчислення -№537 та № 538.

Фізкультхвилинка за посиланням:   Черепаха-аха

2. Виконати - № 545 та № 546 (2 стовпчик)


П'ятниця - 9 квітня 2021 р.

Тема. Діагностична робота 7.

Виконати завдання за посиланням

Діагностична робота № 7


Виконати роботу на двойному  аркуші паперу.

Титульну сторінку підписати так:

Діагностична робота
з математики
учня(учениці) 3 класу
___ПІ учня_____

В середині листка пишете : 
                  9 квітня
    Діагностична   робота

Потім починаєте виконувати завдання.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення або 
у вайбер групу у viber.....(ЩОДНЯ).























Понеділок - 29 березня 2021 р.
     
 Тема. Ділення виду 360 : 3.

Передивіться   відео - уроки з пояснення матеріалу за посиланням:


Виконати за підручником:

Усний рахунок - с.75, №459 та № 460.

В зошиті - с. 75, № 462  с. 76, № 464 та № 469.

Фізкультхвилинка за посиланням:  
 


Вівторок - 30 березня 2021 р.

Тема. Ділення виду 64 : 16 способом випробування.  Розв'язування задач.

Вивчити  пояснення  матеріалу,  уважно  переглянувши  відео- урок  за посиланням :           
За підручником виконати - с. 78, № 478, № 479, № 480.

Фізкультхвилика за посиланням: 


Середа  - 31 березня 2021 р.

Тема.Вправи та задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій .

Математичний диктант за посиланням:    Математичний диктант

 Фізкультхвилинка за посиланням:  Фізкультхвилинка -математика 

Завдання за підручником- с. 79. № 488, №489


Четвер - 1 квітня 2021 р.

Тема. Вправи та задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій.

Усний рахунок - с.80, № 490
Виконати математичний диктант:

Виконати завдання за підручником-с.81, №495

Сучасна фізкультхвилинка за посиланням:    

П'ятниця - 2 квітня 2021р.

Тема.  Залежність  між множником і добутком. Розв'язування задач.

Передивитись пояснення матеріалу за відео- уроками:

За підручником вивчити правила на с. 81 та с.82.

Виконати завдання за підручником с. 82 № 500 та № 501,502.



Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Літературне читання-4 клас

Українська мова - 4 клас