Літературне читання-4 клас



 Літературне читання

07.06.2022р.

Тема. Робота з дитячою книжкою. "Сонячні вітрила".с. 45,46.

1. Виразно читати твори.

2. Дати повні відповіді на запитання до поданих творів.


03/06.06.2022р.

Тема. Робота з дитячою книжкою. "Сонячні вітрила".с.41-44.

1. Прочитати вступ до теми на с. 41.

2 Виразно читати оповідання "Летюче дерево" та навчитися відповідати повним реченням на подані до тексту запитан-ня.с.42 - 44.

3. Намалювати за змістом оповідання сюжетний малюнок.

 Виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).

02.06.2022р.

Тема.Читаємо за збірником "Сонячні вітрила". с.29-34.

1.Навчитися виразно читати та переказувати прочитані твори.

2. Дати відповіді на запитання.


30/31.05.2022р.

Тема. Читаємо за збірником " Сонячні вітрила".

1. Вдосконалюємо навички читаня цілими словами, розуміння прочитаного. с.26-29.

2. Виразно прочитати твори та прочитати значення пояснювальних слів до творів.

3. Дати повні відповіді на запитання до твору.


26.05.2022р.

Тема. Діагностувальна робота. Робота з літературним твором.

1. Роботу виконати за цим посиланням -Робота з літературним твором

2. Виконувати на подвійному листку в лінію.
Всередині пишемо:         Двадцять шосте травня
                                      Робота з літературним твором                                                                Як я став відмінником

3. Підписуємо на титульній сторінці так:

                                                    Діагностувальна робота
                                                   з літературного  читання
                                                   учня (учениці)  4  класу
                                                  ______ПІ учня_______    

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


24.05.2022р.

Тема. Узагальнення з розділу. Наші проекти.с. 168.
Вдосконалення навичок читання. Читання вголос.

1. Мовна розчитка за посиланнями:


2.Вдосконалення навичок читання. Читання вголос (за 1 хв)  


3. Працюй далі над проектом до розділу.


23.05.2022р.

Тема. Жульєт Парашині - Дені та Олівер Дюпен "Банда піратів. Скарби пірата Моргана""Абордаж" с.167,168.

1.Мовна розчитка за посиланнями:



2. Навчитися читати виразно  оповідання.

3. Навчитися переказувати прочитаний твір.

Фізкультхвилинка - "Розімнись"

4. Намалювати малюнок за змістом  оповідання.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


20.05.2022р.

Тема. Робота з дитячою книжкою. Сонячні вітрила. с.131-133.
Вступ.Наталка Малетич " Велосипед".

1. Виразно прочитати оповідання та дати відповіді на запитання.


2. Письмове завдання. Виконати останнє завдання на листочку.
 - Доведи, коли Костик виявився справжнім другом.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


19.05.2022р.

Тема. Жульєт Парашині - Дені та Олівер Дюпен "Банда піратів. Скарби пірата Моргана" "Шпигун".  с. 164 - 166.

1. Навчитися читати виразно  оповідання.

2. Дати повні відповіді на запитання  до оповідання.с. 166.


3. Перекажи коротко зміст цієї частини твору.

 - Скласти за змістом прочитанного кросворд  на 5 - 6 слів .

 - Намалювати малюнок , хто не зможе скласти кросворд.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


17.05.2022р.

Тема. Жульєт Парашині - Дені та Олівер Дюпен "Банда піратів. Скарби пірата Моргана".   с. 162 - 164.

1. Навчитися читати виразно  оповідання(продовженя).

2. Дати повні відповіді на запитання  до оповідання.с. 164.


3. Перекажи коротко зміст цієї частини твору.

Скласти за змістом прочитанного кросворд для друзів (високий рівень та достатній).

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


16.05.2022р.

Тема. Жульєт Парашині - Дені та Олівер Дюпен "Банда піратів. Скарби пірата Моргана".с. 160, 161.

1.Прочитай частину оповідання , навчися переказувати прочитане.


2. Намалюй сюжетний малюнок за змістом прочитаної частини оповідання. 

3.Надішли мені малюнок до частини твору.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



12.05.2022р.

Тема. Г. Касдепке "Загадка друга, або проблеми з математи-кою". с.159,160.

1.Виразно прочитати та навчитися переказувати оповідання.

2. Дати відповіді на запитання до твору.

3. Роз'єднати слова та прочитати речення. Записати і надіслати мені. с. 160.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).

10.05.2022р.

Тема. Г. Касдепке "Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія". с.157, 158.

1. Виразно читати оповідання на с. 157, 158.

2. Дати відповіді на запитання до твору.

3. Роз'єднати слова і прочитати речення. с. 159. Записати  і
надіслати мені.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



09.05.2022р.

Тема. Пригоду за пригодою читаю з насолодою.
С. Гридін " Федько прибулець з Інтернету" (продовження).    с. 153-157.

 Вивчити  напам'ять уривок твору на с.153 і розповісти .


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


03/05.05.2022р.

Тема. Пригоду за пригодою читаю з насолодою.
С. Гридін " Федько прибулець з Інтернету". с. 153-157.

1. Прочитати першу частину на с. 153, 154(вівторок) та навчитися переказувати прочитане, намалювати малюнок за прочитаним.

Фізкультхвилинка - Руханка"Веснянка"

2. Прочитати другу частину на с. 154, 155(четвер) та навчитися переказувати прочитане.

3. Дати повні відповіді на запитання до тексту.

4 Скласти кросворд за змістом(за бажанням)

5. Вивчити  напам'ять уривок твору і розповісти в вайбері.




Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



02.05.2022р.

Тема. Узагальнення з розділу. Наші проекти.с.152.


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


29.04.2022р.

Тема. Робота з дитячою книжкою.

1. Прочитати, навчитися переказувати казку.

Кіт у чоботях

Шарль Перро


Один мірошник залишив у спадщину трьом своїм синам тільки млин, осла і кота. Сини швидко поділили спадщину: старший забрав собі млин, середній одержав осла, а меншому дістався кіт.

Менший брат дуже засмутився.

— Мої брати, — казав він, — зможуть чесно заробити собі на хліб, якщо житимуть разом. А мені, бідолашному, коли я з'їм кота і зроблю рукавички з його шкури, лишиться тільки померти голодною смертю.

Кіт почув ті слова, але нітрохи не збентежився.

— Не журіться, хазяїне, — сказав він з поважним і серйозним виглядом. — Приготуйте мені торбинку та замовте пару добрих чобіт, щоб зручніше було ходити по чагарниках, і ви самі скоро переконаєтесь, що ваша частка не така вже й погана, як це може здатися на перший погляд.

Спочатку менший брат не надав цьому особливого значення, але, згадавши, як, ловлячи щурів та мишей, кіт удається до різних спритних витівок і хитрощів — звисає догори ногами, ховається в борошно і прикидається неживим, — він подумав:

"А що, коли й справді кіт допоможе мені в біді?"

Як тільки кіт одержав усе, що просив, він узув чоботи, перекинув торбинку через плече, взяв шворки в передні лапи й подався в гайок, де було дуже багато кролів.

Кіт поклав у торбинку висівок та заячої капусти і ліг у кущах, ніби мертвий, очікуючи, щоб який-небудь молодий, недосвідчений і легковажний кріль поткнувся в його торбинку поласувати тим, що в ній було.

Ледве він ліг, як молоде дурненьке кроленя, спокусившись висівками, залізло в торбинку. В ту ж мить кіт спритно затяг шворки, схопив кроленя й убив його без жалю.

Дуже гордий з своєї здобичі, кіт пішов у палац і попросив, щоб про нього доповіли королю.

Кота ввели до королівських покоїв. Там він низько вклонився королю і сказав:

— Ваша величносте! Мій пан маркіз Карабас (таке чудне ім'я вигадав кіт своєму хазяїнові) звелів мені піднести вам ось цього кроля з свого садка.

— Скажи своєму хазяїнові, — відповів король, — що я йому дуже вдячний і задоволений з такого подарунка.

Кіт ввічливо попрощався і пішов геть.

Іншим разом він сховався в житі, так само розклав свою торбинку і, тільки-но дві цікаві куріпки забралися в неї, смикнув за шворки і впіймав обох.

Тоді він знову пішов у палац до короля і підніс йому птахів.

Король з задоволенням узяв куріпок і звелів почастувати кота парою мишей.

Так час від часу протягом двох чи трьох місяців кіт приносив королю дичину, яку нібито вбивав на полюванні або розводив у садках його хазяїн.

Одного разу, довідавшись про те, що король разом із своєю дочкою, найвродливішою принцесою в світі, їде на прогулянку берегом річки, кіт прибіг до свого хазяїна і сказав йому:

— Якщо ви послухаєте моєї поради, то будете щасливі все життя. Вам треба лише викупатися в річці у тому місці, де я покажу, а все інше я вже влаштую сам.

Маркіз Карабас зробив усе так, як йому: порадив кіт, не здогадуючись, навіщо це потрібно.

Саме коли він купався, берегом річки проїздив у своїй кареті король.

Кіт уже чатував на нього, вискочив на дорогу і щосили закричав:

— Рятуйте! Рятуйте! Маркіз Карабас потопає! Король, почувши цей одчайдушний крик, визирнув з карети. Він одразу ж упізнав кота, який не раз приносив йому в подарунок дичину, і наказав своїй варті бігти на допомогу маркізові Карабасу.

Поки бідолашного маркіза витягали з річки, кіт підійшов до карети і розповів королю, що в той час, як його хазяїн купався, з'явилися злодії і вкрали весь одяг, хоч він, кіт, і кричав щосили: "Ловіть злодіїв!" 1 Насправді ж хитрун сховав одяг свого хазяїна в кущах під великим каменем.

Король негайно наказав своїм придворним принести для маркіза Карабаса одне з своїх найкращих убрань і був надзвичайно ласкавий до нього. [34]

Принцесі маркіз теж дуже сподобався: адже він був гарний і стрункий хлопець, чудовий королівський одяг був йому дуже до лиця, а ніжний і шанобливий погляд красномовніше за будь-які слова промовляв про його лагідну вдачу.

Король запропонував маркізу сісти в карету і поїхати з ними на прогулянку.

А кіт, дуже радий з того, що його хитрощі починають потроху вдаватися, побіг уперед.

Побачивши селян, що косили на луках, він озвався до них:

— Глядіть мені, люди добрі, якщо ви не скажете королю, що ці луки належать маркізові Карабасу, вас усіх порубають, як начинку до пирога!

Коли карета під'їхала до косарів, король звичайно, спитав, чиї луки вони косять.

— Це луки маркіза Карабаса, — відповіли косарі в один голос, бо кіт дуже налякав їх своїми погрозами.

— У вас тут чудовий маєток, — прихильно сказав король маркізові Карабасу.

— Так, ваша величносте, — відповів маркіз, —щороку на цих луках прекрасний сінокіс.

А кіт, що біг попереду, зустрів невдовзі женців та й каже:

— Глядіть мені, люди добрі, якщо ви не скажете, що ця нива належить маркізові Карабасу, вас усіх порубають, як начинку до пирога!

Король, що під'їхав за хвилину до женців, захотів узнати, чия то нива.

— Маркіза Карабаса, — відповіли женці в один голос, і король знову був задоволений, так само, як і маркіз.

А кіт, забувши про втому, біг попереду карети і всім, кого зустрічав по дорозі, наказував одне й те ж саме, так що король був дуже задоволений, що у маркіза Карабаса такі великі володіння.

Нарешті кіт прибіг до чудового замку, що належав страшному людожерові. Той людожері був надзвичайно багатий: саме він був хазяїном! усіх земель, через які щойно проїздив король.

Кіт розпитав, хто той людожер та що він? уміє робити, і попросив дозволу ввійти в замок1 та віддати шану його хазяїнові.

Людожер зустрів кота з усією ввічливістю, на яку тільки здатні людожери, і запропонував йому відпочити.

Кіт погодився і сказав:

— Мене запевняли, ніби ви вмієте обертатися на будь-яку тварину і легко можете, наприклад, обернутися на лева або слона. Чи так це?

— Авжеж, — відповів людожер грубим голосом, — і щоб довести вам, що це правда, я зараз обернуся на лева.

Вдарившись об підлогу, людожер в одну мить обернувся на величезного лева.

Кіт так перелякався, побачивши перед собою страшного звіра, що й незчувся, як здерся на ринву, хоч це було важко і небезпечно, бо він був у чоботях, а в них не так уже й просто дряпатись по дахах.

Та, помітивши, що людожер прибрав свого попереднього вигляду, переляканий кіт, тремтячи, зліз з ринви і признався, що потерпав од страху.

Людожер голосно зареготав у відповідь.

— Мене також запевняли, — сказав кіт, — ніби ви вмієте обертатися і на дрібних тварин, наприклад, на щура або мишу. Як по правді, я вважаю, що це неможливо.

— Неможливо? — перепитав людожер. — Ну так дивіться!

І в ту ж мить він обернувся на малесеньку мишу, яка хутко забігала по підлозі.

А кіт, тільки-но побачив мишу, накинувся на неї і з'їв.

Тим часом король, проїжджаючи мимо, звернув увагу на чудовий замок людожера і захотів оглянути його.

Кіт почув гуркіт карети, кинувся назустріч і сказав королю:

— Прошу ласкаво, ваша величносте, до замку маркіза Карабаса!

— Як, пане маркіз, — вигукнув здивований король,— цей замок також належить вам?! Я ніде не бачив нічого кращого за це подвір'я і за будівлі, що оточують його! Огляньмо їх всередині, будь ласка!..

Маркіз подав руку молодій принцесі, і вони пішли слідом за королем.

Гості ввійшли у велику залу, де побачили чудово прибраний стіл: людожер саме чекав своїх друзів, які, довідавшись, що приїхав король, поспішили непомітно втекти.

Завваживши, якими закоханими очима позирала на маркіза Карабаса принцеса, король, захоплений його багатством, сказав:

— Якщо хочете, пане маркіз, ви можете стати моїм зятем!..

Маркіз низько вклонився, подякував королю за честь і того ж дня одружився з принцесою.

А кіт став дуже поважною особою і полював з того часу на мишей тільки задля розваги.

Переклад Р. Терещенка


2.Визнач техніку читання за 1 хвилину.

3.Бесіда.
- Що найбільше тобі сподобалось у казці?

- Чого навчає казка?

4. Намалювати малюнок. (на уроці обр. мистецтва).

5. Готуємось до перевірки техніки читання. Читаємо щодня.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



Фізкультхвилинка - Руханка "Веснянка"

28.04.2022р.

Тема. Із журналу "Розумашка" "Квадрокоптер тобі покаже". с. 151,152.

1. Навчитися виразно читати оповідання.

2. Переказувати прочитане.

3. Намалювати малюнок за змістом.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



26.04.2022р.

Тема. Із журналу "Розумашка", "Персі , кіт і катафот". с.150, 151.

1.Виконати звукову зарядку за посиланням - Артикуляційна зарядка "Зайчик і жабка"

2.Виразно прочитати та навчитися переказувати прочитаний текст.


3. Вивчити правило під текстом.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).




25.04.2022р.

Тема. Т.Кузьменко. "Банки та банкноти", "Як народжуються гроші", " Наша гривня". с.147-149.


2.Навчитися виразно та правильно читати оповідання на с. 147 149 - Т.Кузьменко. "Банки та банкноти", "Як народжуються гроші", " Наша гривня".

Фізкультхвилинка -Руханка «Черепаха аха аха..»

3. Дати повні відповіді на запитання до тексту.

4. Творча робота. (одне  із завдань до тексту).

5. Додаткова інформація:

   ПОРАДИ З НАПИСАННЯ ЕСЕ

      Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції, який виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання і явно не претендує на визначальне або вичерпне трактування предмета. Мета есе полягає у розвитку таких навичок, як самостійне творче мислення і письмовий виклад власних думок. Написання есе є надзвичайно корисним, оскільки це дозволяє автору навчитися чітко і грамотно формулювати думки, структурувати інформацію, використовувати основні поняття, виділяти причинно-наслідкові зв’язки, ілюструвати досвід відповідними прикладами, аргументувати свої висновки

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).





21.04.2022р.

Тема.За А.Григоруком "Як прийшли до нас гроші". с.145-147.

1. Навчитися виразно читати та переказувати оповідання на с. 145-147. за темою уроку.

2. Словникова робота.
- Опрацюйте значення незрозумілих слів при читанні тексту.

3.Дайте відповіді на запитання . с.147.

4. Дайте коротку відповідь письмову на четверте питання.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



19.04.2022р.

Тема. З енциклопедії тварин і рослин світу "Африка і Антарктида".с. 143 - 145.

1. Мовна розминка за картинками:


2. Виразно прочитати та навчитися переказувати оповідання.

3. Дати повні відповіді на запитання до тексту.

4. Практична робота " Я- дослідник/дослідниця."

Одне ( на вибір) завдання дослідити і написати.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


18.04.2022р.

Тема.Цікаве для допитливих. Т. Колодницька " Птахи - носороги".  с.141, 142.

1. Мовна розминка за посиланням - 

2. Динамічна артикуляційна гімнастика за посиланням-

3.Робота за підручником -

а) прочитати оповідання на с. 141, 142 та дати повні відповіді на запитання.

б) намалювати сюжетний малюнок  за змістом оповідання.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня). 


15.04.2022р.

Тема. Позакласне читання.

Мнемодоріжки для складання розповіді на тему "Весна"

1. Навчитися швидко промовляти скоромовки. Завчити їх.

а) Чорно-білий чорногуз
     У болото чорне вгруз.

б) Миші в шафі шаруділи
    Шість шарфів шерстяних з'їли.

в) Великі мурахи грали у шахи,
    А маленькі мурашки-у шашки.

2.Творча робота.


https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU


14.04.2022р.

Тема.Узагальнення з розділу. Наші проєкти. с.140.

1.Правильно прочитати чистомовки.














2. Підготувати проєкт за вивченою темою . Завдання в підручнику на с. 140.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


12.04.2022р.

Тема.Г.Терещук. "Біатлон - це те, що дуже люблю".с.139,140.

1. Перегляньте пояснення-





2. Прочитати та навчитися переказувати оповідання 
Г. Терещук на с.139,140.

Фізкультхвилинка - "Киця-кицюня"

3. Дати відповіді на запитання до тексту.

4. Намалювати малюнок за змістом прочитаного.

https://www.youtube.com/watch?v=GW1RpthklBU




11.04.22р.

Тема. За М. Преворською"Білокур Катерина Василівна". с.137, 138.

1. Навчитися виразно читати та переказувати  текст.

2. Дати повні відповіді на запитання до тексту.

3. Скласти 6 анаграм( зі слів тексту).

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



07.04.2022р.

Тема. За М.Преворською "Крушельницька Соломія Амвросіївна". с.135-137.

1.Виразно навчитися читати текст за підручником на с.135- 137.


2. Навчитися переказувати та давати повні відповіді на запитання до тексту.

3 . Скласти кросворд за змістом прочитаного.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


05.04.2022р.

Тема. Діагностична робота. Читання мовчки.

1. Прочитати оповідання. 




 
2. Виконати завдання за змістом оповідання.( на двійному листку в лінію).

а) Підписуємо так:(на титулці)-       

Діагностична робота

з літературного читання
        
учня(учениці) 4 класу

Вишневої  гімназії

_____ПІ учня_______

б) В середині листка виконуємо завдання. Записуємо посередині число. Ось так:

                                                  П'яте квітня

              Діагностична робота: читання мовчки.

        За Дариною Мурмуєнко .Велосипед для Катрусі.

         


Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



04.04.2022р.

Тема. А.Майданюк. "Звідки приходять слова", "Футбольний матч", "Про що мова?". с.133,134.

1. Виразно прочитати коротенькі твори автора та визначити головну думки кожного твору.

2. Переказувати прочитане.

3.Дати повні відповіді на запитання до творів.



01.04.2022р.

Тема.Робота з дитячою книжкою.

1.Прочитати поданий текст, навчитися переказувати, намалювати малюнок за змістом прочитаного тексту, за поданим посиланням -


Фізкультхвилинка - "Розімнись"



Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


31.03.2022р.

Тема. Д.Білоус. "Дивне розмаїття". с.132,133.

1.Навчитися виразно читати вірш.

2.Дати відповіді на запитання.



29.03.2022р.

Тема. М.Янкова. Наша мова. с.131-132.

1.Навчитися читати виразно читати вірш.

2.Дати відповіді на запитання.



28.03.2022р.

Тема. Марко Лук'янюк. Україні. с.131.

1. Прослухати читання вірша за посиланням - 


2. Вивчити вірш напам'ять, записати на відео розповідь вірша.
надіслати мені.

Фізкультхвилинка - Котики.

3. Дати відповіді на запитання до вірша.

Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



24.03.2022р.

Тема.Діагностична робота. Аудіювання.

1.Прочитати поданий текст.




2.Опрацювати завдання за поданим текстом (на окремому листочку).




Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


22.03.2022р.


Тема. За Дженніфер Мур-Мелінос " Безпека в Інтернеті".
с. 128 - 130.

1. Вивчити правило.


2. Словникова робота.
 - Навчитися правильно читати слова з логічним наголосом.
3.Виразно прочитати оповідання з
а Дженніфер Мур-Мелінос

"Безпека в Інтернеті" на с. 128-130.

Фізкультхвилинка - Черепаха - Аха.

4.Навчитися переказувати кожну частинку твору.

5. Дати відповіді на запитання до тексту.

6. Скласти кросворд за змістом тексту.

 Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



21.03.2022 р.

Тема. Т.Кузьменко. " Подарунок".

1.Словникова робота.
- Навчитися правильно читати слова з логічним наголосом.


2. Виразно прочитати оповідання Т.Кузьменко " Подарунок".

3. Дати повні відповіді на запитання до твору.

4. Намалювати малюнок до змісту оповідання.

   Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



18.03.2022 р.

Тема. Робота з дитячою книжкою.

 О.Радушинська. " Майже боксерський двобій ". с.121-123.
(за читанкою).

1. Прочитай текст мовчки.

2. Поміркуй! Яку проблему порушує в ньому письменниця?

Фізкультхвилинка - " Гусі - Потягусі "

3. Навчитися переказувати прочитане.

4. Дати повні відповіді на запитання до тексту.

    Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).



17.03.2022 р.

Тема. За В. Нестайком " Чи роблять так друзі?", с.123-125.

1. Словникова робота ( слова перед текстом).

- Навчитися правильно читати з логічним ноголосом.


2. Виразно навчитися читати оповідання , проаналізувати та дати відповіді на запитання.

Фізкультхвилинка - " Черепаха - Аха"

3. Творча робота за змістом тексту на вибір:

а) Скласти за змістом кросворд( я вас навчала цьому);

б) Намалювати сюжетний мальовничий малюнок за змістом оповідання ( хто не зможе скласти кросворд);

в) Бажаючі можуть виконати - і перше, і друге завдання.


   Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).


























15 січня 2022 рік.

Тема. А.Туз.Час бажань.
1. Виразно прочитати частину оповідання та дати відповіді на подані запитання. с.89-91.
2.Фізкультхвилинка
3.Скласти за прочитаним кросворд на 5-6 слів.








18 грудня 2021 рік.
Тема. М. Вінграновський "Грім", "Озирнулись маки: що таке?"
1.Виразно прочитати, дати відповіді на запитання.
2. Скласти анаграми зі словами тексту( на вибір).
3.ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА http://youtube.com/watch?v=DUb-qlLhFiU







Понеділок - 26 квітня 2021р.

Тема. Не лінуйся сказати ,щоб тебе зрозуміли.  Г.Павлишин "Економія слів"(скорочено). с. 149, 150.

1.Оповідання виразно навчитися читати, давати повні відповіді на запитання.

2. Запам'ятати значення пояснювальних слів.

Фізкультхвилинка для зору    Ковбой.



Вівторок - 27 квітня 2021р.

Тема. Майстра славить його творчість.З.Мензатюк. " Квіти з Петриківки". с.151-152.

1. Навчитися виразно читати оповідання , давати відповіді на запитання.

2. Прочитати в особах.

Фізкультхвилинка  Руханка з котом.



Середа - 28 квітня 2021р.

Тема. Живопис - поезія, яку бачать. Науково-художній текст.
Х.Мельник "Життя Марії Приймаченко у десяти фактах" 
(скорочено). с.153 - 154.

1. Навчитися виразно читати текст, навчитися переказувати за частинами.

2.Вивчити правило на с. 153, зверху.(можна своїми словами ).

Фізкультхвилинка  Гімнастика для очей на український мотив




Понеділок - 19 квітня 2021р.

Тема. Кожному мила своя сторона. Є.Гуменко."Наша країна - Україна"(продовження). с.144,145.

1.Прочитати  "Простори рідної землі", дати повні відповіді на запитання.

2. Фізкультхвилинка     Руханка-танок "Щасливі діти"

3. Прочитати "Родючі землі",відповісти на запитання та навчитися переказувати.

4. Творча робота."Я-дослідник(дослідниця).Дослідити і записати,с.145.




Вівторок - 20 квітня 2021р.

Тема. Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається.
"Чубчик" (за М.Магерою).с. 146,147.
   Діагностична робота. Аудіювання.

1. Прочитати першу частину оповідання виразно та навчитися переказувати прочитане на с. 146, 147.

2. Виконати Діагностичну роботу. Аудіювання.

На двойному листочку. Підписати так:

Діагностична робота(аудіювання)

з читання

учня(учениці) 3 класу

____ПІ учня______


3. Завдання за посиланням Слухаємо й аналізуємо текст. Аудіювання 3 клас + завдання. " Яблунька і літо" В. Сухомлинський.

Фізкультхвилинка   Гусі потягусі.


Середа - 21 квітня 2021р.

Тема.Хто мови рідної цурається, з тим і друг не знається.

"Чубчик" ( за М.Магерою). с. 147, 148.

1.Навчитися виразно читати другу частину оповідання, дати відповіді на запитання до твору.

2.Поділити текст на частини, скласти план.  

Фізкультхвилинка          З ведмедиком Мій Чарлі




Четвер - 22 квітня 2021р.

Тема.Позакласне читання.

Переглянути відео-урок за посиланням 

Урок позакласного читання: "Як людина стала лелекою" 

(3 клас)



Понеділок - 12 квітня 2021р.

Тема. Знаєш, як битися, навчись, як миритися.

Дж.Мур-Маллінос "Вирішуємо конфлікти". 

Переказування оповідання. с.139-141.

Виконати тестування.

Запитання 1

"Вирішуємо конфлікти" - це ...

варіанти відповідей
 

казка

 
 

оповідання

 
 

вірш

Запитання 2

Хто дійові особи оповідання?

варіанти відповідей
 

три товариша

 
 

дві сестри

 
 

брати-близнюки Мак і Зак

Запитання 3

Чим схожі брати Мак і Зак?

варіанти відповідей
 

однакова зовнішність

 
 

захоплення музикою

 
 

гарною поведінкою

Запитання 4

Познач,які риси характеру притаманні Маку?

варіанти відповідей
 

тихий

 
 

злий

 
 

ввічливий

 
 

хитрий

 
 

заздрісний

 
 

дружелюбний

Запитання 5

Познач,які риси характеру притаманні Заку?

варіанти відповідей
 

галасливий

 
 

хитрий

 
 

дружелюбний

 
 

нечемний

 
 

хвальковитий

Запитання 6

Чому Мак не пішов відразу із братом до парку?

варіанти відповідей
 

він допомагав мамі по господарству

 
 

виконував домашнє завдання з математики

 
 

дивився футбол

Запитання 7

Що сталося у парку з Маком?

варіанти відповідей
 

його побили,бо прийняли за брата Зака

 
 

він добре покатався

 
 

він познайомився із дівчиною

Запитання 8

Чи зрозумів Зак,що він накоїв?

варіанти відповідей
 

так, і пообіцяв братові,що більше ніколи не буде провокувавти конфлікти

 
 

ні

 
 

він вирішив помститися хлопцям за брата

Вівторок - 13 квітня 2021р.

Тема. Узагальнення і систематизація знань учнів за розділом 

" Читаю оповідання про дітей". Наші проекти. с. 141.

Виконати  творче завдання на вибір (за підручником)



Середа - 14 квітня 2021р.

Тема. Рідний край - земний рай. М.Савка "Україна".

Є.Гуменко "Наша країна - Україна". с. 142 , 143. 

Передивится відео про Україну за посиланням:

1.Моя країна Україна

2.Україна - моя Батьківщина.

Навчитися читати твори, дати відповіді на запитання.


 Всі виконані завдання надсилати у приватні повідомлення 

або у вайбер групу у viber.....(щодня).




Понеділок - 5 квітня 2021р.

Тема.  Творчість В.Чухліба. Всяка пташка своє гніздо любить.В. Чухліб. "Дикі каченята". с. 134- 136.

1. Гра «Упізнай героя».

• За городами в ставочку

У тихенькому куточку

 Жовті м’ячики пухнасті

   Радо бовтаються в рясці.

                                               Здогадалися малята,

       То ж... (маленькі каченята).

• В неї ноги — наче ласти,

        Дзьоб плескатий, червонястий,

     — Кря-кря-кря,— пливе по річці,

     Їсть зерно, скубе травичку...

Ви вгадали цю босячку?

        Хто це, діти? Звісно, ... (качка).

4Цікаво знати!   Прочитайте про качок. 

       Качки — настільки звичні для нас улюбленці, що, здавалося б, не можуть нас нічим здивувати. Але придивіться до цих птахів — навіть їхня анатомічна будова дивовижна. Наприклад, кут зору в диких качок дорівнює 360 градусів, що дає змогу швидко помічати хижака. Шийних хребців у качок навіть більше, ніж у жирафа. А повік — аж три!

Качки можуть плавати навіть у дуже холодній воді — завдяки особливому жировому покриттю на пір’ї, яке робить пір’я водонепроникним. До речі, це покриття качки розподіляють по пір’ю самостійно дзьобом — від хвостового пір’я по всьому пір’яному покриву. На шкірі качиних лап мінімум нервових закінчень, тому качині лапки не мерзнуть, навіть коли птахи ходять по льоду. Гуси й качки могли би витримати морози до -110 °С! Але таких на землі, на щастя, не трапляється.

Крякання качок теж викликає подив. По-перше, крякають тільки качки — тобто самки. Селезні зберігають мудре мовчання. По-друге, качине крякання не створює відлуння. Насправді, звісно, відлуння є, просто його досить складно почути, бо качка знаходиться на воді, і звук відбивається вгору від водяної поверхні.

Качки — знамениті рекордсмени. Вони пірнають на глибину понад 6 м, щоб добути їжу. Здолали качки не тільки глибини, але й висоти. Якось літак, що пролітав над американським штатом Невада, ударив дику качку. Трапилося це на висоті 6300 м! На сьогодні це качиний рекорд. Одного разу довгоносий крохаль розвинув швидкість близько 160 км на годину, коли побачив, що його «переслідує» літак. Пересічна дика качка може пролетіти за день більше 500 км!

Качки вміють розводити рибу! Птахи можуть їсти практично весь день, без перерви пірнаючи під воду й здобуваючи то водорість, то личинку комара, то невеличку рибку, то жабеня. Риби від тих дій більшає, бо качки своїми широкими дзьобами піднімають намул і залишають у ставку свій послід. І у ставку з’являється багато мікроскопічних водоростей, які і споживає риба.

Опрацювання оповідання В. Чухліба «Дикі каченята»

 1.  Словникова робота.

Читання колонок слів «луною» за вчителем, потім — у парах одне одному напівголосно

Висиджує

сполохати

Кахкання

шнурочком

Розіллється

з’являються

Поплюхалися

приводнилися

— Знайдіть слово, яке є синонімом до слова злякати (сполохати).

— Як ви розумієте слово приводнилися?

2. Виразно  прочитайте  текст.  

3.  Перевірка первинного сприйняття

Тестування   (виконати в зошиті)

1. З ким любить плавати на човні Тетянка?

а) З татом;

б) з дідусем;

в) з подругою.

2. У якому дереві качка облаштувала гніздо?

а) У березі;

б) у дубі;

в) у вербі.

3. Скільки яєць було у гнізді?

а) Три;

б) два;

в) п’ять.

4. Якого кольору були яєчка?

а) Білі;

б) зелені;

в) жовті.

5. Коли з’являються каченята у качки-криженя?

а) У березні;

б) у травні;

в) у квітні.

6. На що були схожі маленькі каченята?

а) На кульбабки;

б) на сонечка;

в) на кульки.

Фізкультхвилинка за посиланням: 

Сучасна фізкультхвилинка "Alien Dance"

4. Робота за ілюстрацією 

- Розгляньте ілюстрацію до твору.

-     Що відбувається на ілюстрації?

 -     Чому ви так думаєте?

 -     Де і коли відбуваються події?

 - Які рядки твору проілюстрував художник?

 -     Про що розмовляють каченята?

 -     Чи задоволена матуся?

 -     Що б ти зробив, якби опинився картині, що б змінив?

-Які кольори використав художник?

- Який настрій  створюють кольори?

-      Як кольори передають головну думку твору?

- Як передають почуття, що переживають каченята і качка?

 Які відчуття викликає ілюстрація?

-Які почуття переживав кожен з персонажів оповідання  у цій ситуації?

- Які почуття охопили тата і Тетянку, коли вони побачили, що каченята приводнилися?

5. Читання оповідання за особами.

— За допомогою інтонації передайте здивування, радість, невдоволення Тетянки та розсудливість тата.

— Які слова підкажуть інтонацію читання? (Забажала, допитувалась, розказував, замислилась, пожартував, стривожився, засміявся)

6.Підсумок.

— Чого навчає нас це оповідання?

— Який висновок для себе зробили?

6.Лепбуки на тему «Птахи рідного краю»-виготовити.


Вівторок - Середа -  6/7 квітня 2021р.

Тема. Правди не приховаєш. А.Туз "Новий планшет" .

с. 136 - 138.

Перечитати оповідання , відповідати на запитання. Вчитися переказувати прочитане.

Фізкультхвилинканка за посиланням    

Руханка «А ти лети...»

Виконати тести за змістом оповідання в зошитах.

Запитання 1

Як звали хлопчика?

варіанти відповідей
 

Петрик

 
 

Мишко

 
 

Славко

 
 

Дениско

Запитання 2

Яка була мрія у хлопчика?

варіанти відповідей
 

Мати Песика

 
 

Мати Котика

 
 

Мати планшет

 
 

Мати смартфон

Запитання 3

Скільки часу хотів сидіти перед екраном Славко?

варіанти відповідей
 

Одну годину

 
 

Дві години

 
 

Цілий день

 
 

День і ніч

Запитання 4

Чи дозволили батьки брати планшет у школу?

варіанти відповідей
 

Не дозволили

 
 

Дозволили

 
 

Не знаю

Запитання 5

Чи виконав наказ хлопчик?

варіанти відповідей
 

Виконав

 
 

Не виконав

 
 

Не збирався виконувати

 
 

Не знаю

Запитання 6

Що сталося з планшетом?

варіанти відповідей
 

Загубив

 
 

Украли

 
 

Віддав

 
 

Розбив

Запитання 7

Чи сказав правду Славко батькам?

варіанти відповідей
 

Правди не приховаєш

 
 

Не сказав

 
 

Сказав

 
 

Не знаю

Запитання 8

Що означають слова мами: "Без планшета прожити можна, а от без совісті - ні".

варіанти відповідей
 

Чесному всюди честь

 
 

Завжди говори правду

 
 

Деколи можна сказати неправду

 
 

Дружби цяцьками не купиш.

Четвер - 8 квітня 2021 р.

Тема. Позакласне читання.

Переглянути відео-урок за посиланням

Урок позакласного читання на тему: "Хотiв би я знати".Олекса Кобець.




















































Понеділок - 29 березня 2021 р.

Тема. Творчість А. Григорука. Не знаючи броду, не лізь у воду. А.Григорук. "Льодохід".

За підручником прочитати  оповідання , дати відповіді на запитання. Вчитися переказувати прочитане, на с. 130,131.

Вівторок - 30 березня 2021 р.

Тема. Щаслива людина та, яка дарує щастя іншим людям. А.Григорук "Гра в шашки".

Прочитати оповідання " Гра в шашки". 
Дати відповіді на запитання. 

Поділити текст на частини. 
Склади план оповідання. Переказувати за планом.

Середа - 31 березня 2021 р.

Тема. Нічого не руйнуй - братів менших шануй. Навчальне аудіюва-ння  М.Магера "Он як буває", с 134.

Тести виконати в зошиті.

Робота над літературним твором

Прочитай уважно текст.

ОН ЯК БУВАЄ

         Андрійко дуже зрадів, коли над вікном, що виходило на балкон, ластівки облюбували собі куточок під домівку. Він не раз спостерігав, як пташки у дзьобах звідкілясь носили болото, соломинки і, немов справжні муляри, будували собі овальне гніздечко.

         Щоранку хлопчик прокидався від голосного ластів’ячого щебету. Вибігав на балкон і радісно вітався:

         – Доброго ранку, ластівочки!

         І пташки ніби розуміли його мову, бо ще голосніше співали.

         Одного разу, коли мама господарювала на кухні, а батько пішов до магазину, Андрійко вийшов на балкон. Здивувався, що вже не чути пташок. Потім пригадав, як кілька днів тому тато казав, що скоро в гнізді будуть маленькі ластів’ята. Почав допитуватися в нього, чи можна буде їх побачити, і тато запевнив, що пташенята самі виглядатимуть із гнізда. Тепер же треба менше бувати на балконі, щоб не лякати їхніх батьків.

         «А що коли я зазирну в гніздо? Це ж зовсім невисоко. І якраз птахів немає, мабуть, полетіли кудись. Що там у гнізді? Може, вивелися маленькі ластів’ята?» – подумав Андрійко.

         Він швиденько виніс стілець, став на нього і рукою торкнувся гнізда. Аж раптом звідти з відчайдушним криком вилетіла ластівка. Хлопчик з переляку ледве не впав зі стільця. Десь узялася ще одна птаха – і закричали, затужили вони на весь білий світ. Андрійкові злізти б зі стільця, піти геть, однак цікавість перемогла, як це часто з ним бувало. Він став навшпиньки, дотягнувся до гнізда і хотів засунути в отвір пальці. Та ластів’яча хатина раптом відірвалася від стіни і впала.

         Хлопчик кинувся до понівеченого гнізда і злякано закричав:

         – Ой, мамочко, таточку, рятуйте-е-е!

         На крик прибігла з кухні мама, з’явився задиханий тато. Обоє осудливо дивилися на Андрійка, а той плакав гіркими сльозами над побитими пташиними яєчками.

         Чи не вперше його ніхто не втішав. (282 слова)

Микола Магера

  

Робота з літературним твором

Миколи Магери «Он як буває»

1.     Обери жанр прочитаного твору.

А.   Народна казка.

Б.   Оповідання.

В.   Авторська казка

2.     Від чийого імені ведеться розповідь у творі?

А.   Від імені Андрійка.

Б.   Від імені тата .

В.   Від імені автора.

3.     Де ластівки збудували гніздечко?

А.   над вікном, що виходило на балкон;

Б.   над вікном, що в кухні;

В.   над вікном магазину.

4.     Яке прислів’я найточніше виражає головну думку твору?

А.   Горобець – молодець, а ластівка краща.

Б.   Нічого не руйнуй  і братів менших шануй.

В.   Одна ластівка весни не принесе.

5.     Що зробив хлопчик ластівкам?

__________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________

 

 

6.     Які слова дібрав автор, щоб передати горе птахів? Знайди і запиши речення з тексту. __________________ __________________________________________________________________________________________________.

7.     Віднови послідовність подій у тексті. Пронумеруй.
____ Скоро в гнізді будуть маленькі ластів’ята.

____ Андрійкова цікавість перемогла.

____ Гіркі сльози хлопчика.

____ Андрійко дуже зрадів  ластівкам.

  

8.     Як поставились батьки до вчинку Андрійка? Чи шкода тобі хлопчика? Чому?
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Українська мова - 4 клас

Математика - 4 клас